Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-23, 10:13   #8
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norge har verdens reneste mat!!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Usa er ikke med i oversikten nei. Men de har faktisk strammet inn en del. Men fôrer fortsatt med antibiotika. Vi brukte også Wholefood da vi var der.

Å handle direkte fra bøndene er enkelt. Velg TINE og Gilde. Velg norskt. Velg økologisk dersom det ikke finnes norskt. Styr unna EMV.
Forbrukermakten er enorm. Og kjøp alle julegavene på Reko-ringen der du bor.

Vi bruker et lokalt gårdsutsalg en del. Og en lokal kjøttleverandør. Og jeg forsøker å utøve forbrukermakt når jeg handler i butikk og velge norsk. Men jeg er jo litt opptatt av at leddene etter bonden får såpass stor del av kaka. Hjelper det bonden at jeg handler fra Tine og Gilde, når bonden uansett får for lite for det han leverer til dem?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat