Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-23, 11:30   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hadde det vi vært enkelt, penkelt så hadde det ikke vært som det er.

Ulike årsaker gjør at det ikke er enkelt. Både volum, plass, folka, kapasitet osv. Jeg skjønner at det må gjøres og vi er på en måte i gang.

Men gruff, ja, for det føles heftig og nærmest uoverkommelig. Slett ikke enkelt, penkelt.

Det er vel Nettop det og når det blir så mye vil det føles uoverkommelig. Vi har jo ikke like mye som dere overalt og derfor er det nok lettere å rydde, men jeg har full forståelse for at ikke alle synes det er lett.
Jeg vet også at vi alltid kommer til å ha mye på mørkeloftet for jeg vil ikke gi bort alt av leker og klær, noe vil jeg beholde, forøvrig veldig glad for det når vi fikk små i hus igjen , vi hadde både biler, duplo og togbane vi kunne ta ned.

Chablis er ikke aktiv