Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-23, 08:55   #518
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det er mere knot å kjøpe tilleggsbillett uten å bruke app, det er jeg helt enig i, men jeg forstår det slik at det er mulig:

... noe som bare er nok en grunn til at man bør bruke kort, ikke app.

Det står kanskje på nettsidene deres, men når jeg forsøker å kjøpe billett får jeg beskjed om at det er umulig. Både på toget til Follo og båten til Nesodden.

Jeg er rett og slett ikke godt nok organisert til at jeg skal planlegge det ved å gå innom Trafikanten i forkant hver gang.

Jeg mener fremdeles at dette er noe de burde klart å løse teknisk og ikke ramme de av oss som har ærlige hensikter med å ha fysisk reisekort og en gang i blant reiser ut av sone 1.