Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-21, 14:09   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Av alle i-landsproblemer, så har jeg kjøpt alt for mye julepapir. Jeg synes det er så gøy å kjøpe innpakningspapir. Men nå er nesten alle gavene pakket og jeg har flere uåpnete ruller igjen.

Og ja, jeg vet at jeg kan spare dem til neste jul. Men jeg har lyst til å pakke mer nå, og bruke dem nå. :barnslig:

Jeg har heldigvis noen gaver igjen. Og om jeg venter litt å kanskje noen andre i familien bruker opp en av de to påbegynte rullene slik at jeg kan forsvare å åpne en ny. Det ligger en veldig fin her med gullpynt, som jeg har lyst til å bruke.

Blå er ikke aktiv