Tråd: Haddy og boka
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-20, 11:29   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg var så dum og naiv når denne saken (og flere andre) eksploderte. Jeg trodde faktisk at det var umulig å IKKE ta innover seg at han hadde dummet seg ut i åresvis. At han hadde gått rundt og trodd han var damemagnet og hot som faen, og så har mange av damene i stedet bare tenkt på ham som en gammal GRIS! Så FLAUT! Han måtte jo være helt knust, tenkte jeg, av å få satt selvbildet sånn på hodet. Hvordan kommer man ut av en sånn ydmykende selvinnsikt, tenkte jeg.

Jeg er helt iddjot, ass.

Det er sånne aha-opplevelser som dette, jeg mer enn noe annet synes at preger voksenlivet. Det er den ene smellen etter den andre. At visdom og innsikt ikke følger proporsjonalt med alder, det har vært en av de største skuffelsene i livet.