Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-07, 10:29   #24
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye godteri spiser barna?

Snupp ble introdusert for snop litt for tidlig i mine øyne. Men slik går det når en liten fyr har en haug med eldre fettere og kusiner som vi er en del sammen med i helgene. Han skjønte kjapt at de fikk noe som han ikke fikk og før jeg fikk sukk for meg så smakt sin første sjokoladebit.

Is har jeg ikke noe problemer med å servere på hverdager, som dessert. Ellers pleier han å få lørdagsgodt. Det er gjerne en liten bolle med potetskruer og 4-5 maltesere, en stripe mørk sjokolade eller en liten eventyrsjokolade. Kaker får han kun i bursdager. Saft får han aldri, han har smakt brus (og elsket det) men får det aldri hjemme (vi har det heller aldri i huset). Jeg foretrekker at han får sjokolade, fremfor gummigodis.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat