Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-19, 13:30   #291
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så deilig og kanskje lettvint? Min vil så gjerne ha det hjemme, vi blir ikke så mange, så da blir det det. Men bestiller mat. Hjelper at det blir i august. Da er hagen fin, vi kan gå litt ut og inn og jeg har sommeren på meg. Hun vil selv velge litt pynt, så vi bestiller sikkert på nett.

Hehe, vi har gått noen festlige runder mtp. lokale. Folk her begynte jo å spørre meg om jeg hadde booket lokale for 3 år siden. For her må man være ute i god tid. Det er jo faktisk ikke tull en gang, fant jeg ut. Så det gikk ca sånn:

2016: Folk sier jeg må booke lokale. Jeg ler litt. Hører rundt, og skjønner at de mener alvor. Jeg booker lokale i kirken her.

Sent 2017: Jeg innser at lokalet i kirken antagelig er for lite og vi vil trenge å komme til dekket bord og ikke måtte ordne mye selv. Jeg avbestiller lokale og bestiller et lokale på et hotell. Det går med nød og neppe, det er allerede lite ledig.

2019: Guttungen har jo engasjert seg i kirke langt unna bostedet og vil konfirmeres der. De har en annen konfirmasjonhelg enn den lokale kirka. Jeg må endre booking av lokalet. Det går jo ikke greit, alt er nå opptatt. Vi må ut av distriktet, so to speak! Til slutt ender vi opp med å få bestilt lokale på et helt annet hotell.