Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-15, 14:31   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Dette var min tanke i går. Og jeg tror det er en dame som er morderern, og jeg tipper at baby (som blir "adoptivbarn, eller surrogat") er siste offer. Og at Emil som fosterbarn er en viktig person oppi dette, men at det f.eks er hans ekte mamma eller noe som er morderern, og det kan jo være f.eks Linn, mora til han som tok livet sitt, kona til Freddy, begravelsesbyrådama, og sikkert andre damer i "rette alder".

Fortell mer?

Sant hun Linn er merkelig? Tror vi hun er snill, men misforstår Saga? Eller har hun skumle hensikter?

Og henriks familie, du må vel ha en teori om dem også? Plis!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat