Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-15, 18:02   #88
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney-/Pixar-damene ser helt like ut

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Mitt poeng er vel at det kan se ut som om at man alltid har dyrket skjønnhet innen lett-underholdningssjangeren og at jeg ikke ser det i seg selv som problematisk. Jeg tror det er mulig å la seg underholde av pene mennesker på film uten å kjøpe alle klisjeene, på samme måte som jeg tror det er mulig å like 50 Shades-boka uten å mene at seksualisert vold er skikkelig kult. :helt tilfeldig valgt eksempel:

Jeg synes det er et poeng å påpeke dårlige holdninger hos kultur- og underholdningsprodusenter, som sagt særlig når produktet er beregnet på barn. Det betyr ikke at jeg tror alle som liker den aktuelle underholdningen eller kulturen automatisk svelger eller deler disse holdningene, og jeg er litt lei av akkurat den stråmannen.

Sist redigert av Skilpadda : 19-05-15 kl 18:08.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat