Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 12:22   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er skiløyper forbeholdt skiløpere?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor rir du fra da? Hvis du rir ut fra der jeg tror, kan jeg sikkert skaffe deg noen tips om hvordan du kal finne veier du har lov til å ri på når det er snø.
Det er jo en del kjøreveier innover i marka, de kan du ri på om vinteren - skisporene er off-limits for hestene - de ødelegger sporene, dessverre. Jeg glemmer ikke den gangen jeg red på kjøreveien inn til Mariholtet. En skiløper som kom i skiløypa som var rett ved siden av veien, ropte: "Det er ikke lov å ri i skiløypene!!" Jeg ropte tilbake: "Jeg vet det - det er derfor jeg rir her på veien!" Hvorpå han svarte: [Sinnastemme] Det er IKKE lov å ri i løypa, sa jeg!!![/sinnastemme]

Og jeg svarte med smørblid stemme: jeg vet det, kjære deg - det er derfor jeg rir her på veien!" Jaja. Det er ikke så lett, alltid.

Jeg er inne på Markadatabasen og kikker, trikset er å finne en vei som ikke innebærer så veldig mye trasking på gang- og sykkelveier eller gjennom boligfelt også.

Og det hadde jo vært utmerket om det hadde fantes lysløyper uten skispor. :mørkreddhest:

Lurer på om det er greiest inn mot Grønmo og opp i skauen der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat