Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-14, 22:01   #303
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Gerd Liv Valla er ute og mener at Ap spiller politisk mynt på denne saken og at det egentlig ikke er så farlig. Jeg synes det er interessant at hun angriper eget parti på denne måten, men er det overhodet noe i det? Har det blitt en storm i et vannglass? Synes folk at det noen som prøver å piske opp stemningen av politiske årsaker? (Selv er jeg i utgangspunktet uenig med Valla, men jeg lurer på om det er noen som er enige med henne og vil begrunne det.)

Jeg er eitrende forbanna, for min del. Med A-endelse!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat