Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-13, 15:50   #83
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg elsker induksjonstoppen, og har litt gass-skrekk. Særlig med unger som skal lage mat hjemme alene føles induksjon mye tryggere. Så for meg passer det fint.

Jeg er av det slaget som unngår å lage mat når vi leier leilighet i utlandet på steder der det kun finnes gasskomfyr ( ), så for meg er liksom ikke gasskomfyr et alternativ.

Jeg anbefaler selvsagt ingen å bytte ut sine gamle komfyrer som virker, men når det er på tide med utskiftning, anbefaler jeg induksjon på det sterkeste. Kjapp i bruk og veldig enkel å gjøre ren.