Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-13, 09:36   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barns treninger i helgene

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er ikke en familieaktivitet vi bedriver i stor grad heller. Vi bor ikke langt fra Oslo, men mannen er ikke så gira på museum, så det blir ikke så mye av det. I så fall blir det teknisk, zoologisk og lignende. Når vi er på ferie tar vi alltid med oss ett og annet museum, som regel naturhistorisk eller teknisk.

Som sagt, jeg skjønner det du beskriver her veldig godt. Men jeg syns det er en forskjell mellom å a) ikke benytte seg av museum fordi det ikke er noen tilgjengelig/ikke noen interessante tilgjengelig og b) bli forundret over at museum er en helgeaktivitet som passer for familier.

Det var bare det siste jeg ble nysgjerrig på. For på samme måte som det å benytte seg av museer var fjernt fra Elises virkelighet, så er det motsatte fjernt fra min. Og siden jeg er andre generasjons kulturarbeider og interessert i publikum spesielt, så spør jeg fordi jeg syns det er interessant å lære mer om hvor forskjellig folk tenker om slike aktiviteter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat