Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-12, 11:15   #176
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jaktsesongen på signaturer er åpnet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men greia er at mange har signaturene skrudd av, og kan derfor ikkeautomagisk vite hvor gamle og hvor mange ungene dine er uansett. Så da er det like greit å faktisk si i starten hvor gammelt barnet tråden skal handle om er. Og skal an skrive et svar, og ingen har opplyst om det, så spør man. Enkeltpenkelt. Det er jo faktisk et mindretall av trådene her inne hvor antall barn, menn, koner og alder på disse er relevant.

Ja, ved trådstart gjør jeg det. Ved trådsvar, noen ganger fordi det virker som om det kan trenges.

Men jeg har virkelig aldri tenkt på at mange har dem slått av, og verdsetter signaturer i ulike former (dog, da de enkle som her inne) jeg da, både de som er informative og de som er underholdende.

Og så deltar jeg muligens i et litt annet utvalg av tråder, for i ganske mange av dem jeg har minne om i det siste, har alder på barna i alle fall vært relevant, dog ikke antallet menn og alder på disse...

Men sånn siden tråden egentlig handelr om helt andre ting nå: Tåttu ruler!