Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 20:06   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når byrjar jenter med hæl på skoene?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men er det vanskelig å argumentere mot høye hæler på vanlige sko til barn i vekst? Jeg har selv føtter som er preget av å ha fått gått litt i overkant mye på tærne (noen burde gitt meg sko da jeg var liten), og det hadde vært en fordel for meg med mindre belastning på forfoten i barndommen for å si det sånn. Foten formes etter bruk så lenge den er i vekst, så høyhælte sko (eller trange sko eller i det hele tatt hemmende sko) til føtter i vekst hadde ikke kommet på tale her. Pensko blir jo annerledes så lenge det ikke er så høye hæler at man sliter med balansen.

Ikke vanskelig i det hele tatt, synes jeg. Det er bare å si nei, så lenge hun ikke har egne midler å handle sko for. Det verste hun kan gjøre er å bli sur og kranglete, og det klarer jeg saktens å stå i mot.

(Akkurat sko har vi ikke de helt store diskusjonene om ennå, men hull i ørene kommer vitterlig i samme kategori. Bare for å ta et tilfeldig valgt eksempel, liksom.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat