Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 21:53   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg har laget dette, og nå er det straks ferdig:

Kok små buketter av brokkoli og blomkål i seks minutter. Hell av vannet. Sett til side.
I en stor panne steker du 7 fedd hvitløk og en chili. (i biter/knust, selvsagt). Ha i blomkål og brokkoli samt en boks ansjos som smelter inn i massen. Kok lenge, helt til det er mos.
Fyll massen i cannelonirør. (Dette har jeg lett etter lenge, men de har passe store på Ultra). Det kan være vanskelig å få massen inn, men jeg klippet hull i et hjørne av en brødpose.

Fyll en ildfast form med en cm tomatsaus. Jeg hadde en i fryseren, med mye grønnsaker i. Legg rørene oppå og ha bechamelsaus på toppen. Avslutt med revet parmesan og stek på 190 grader i en halv time.

Vi skulle egentlig ha sjokolademousse til dessert, men jeg brukte litt tid på middagen og så laget jeg eplemos med sitronskall og ingefær i, så det ble for mye stress og oppvask..

SÅ SPENNENDE!!!

Mandarin er ikke aktiv