Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-11, 21:25   #72
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnedåp - reality check

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Ikke for meg.
Jeg ser ikke poenget med å dra med barn på seremonier som ikke betyr en tøddel for dem, som de ikke skjønner mest av, som de ikke egentlig er en del av fordi dette er noe voksne bryr seg om og som de ikke har noe lyst til å være med på, så lenge det finnes gode alternativer.
Men nå er det også en etablert sannhet at jeg er sær.

Dette er jeg grunnleggende uenig i. Jeg mener at det hører med til oppdragelsen å lære barna at noen ting stiller man på dersom man har mulighet. Det har med høflighet å gjøre, og det er irrelevant at det oppleves kjedelig. Jeg mener faktisk dette er et av de store problemene med en del unge idag, med en erklært "what's in it for me" tankegang.

Når man tillater DS i kirken, legger man jo opp til at dette skal være kjedelig, spør du meg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat