Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 16:53   #2
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nå har jeg også begynt å tenke såvidt på jul og kalender,takket være denne tråden. Jeg begynner som regel med sånt i slutten av oktober eller begynnelsen av november,for å ha det sagt. Jeg har ingenting i boks ennå,men dere har gitt meg inspirasjon,og det er jo supert! Jeg har lyst til å droppe de vanlige kalenderene i år,har to pakkekalendere,men jeg er så lite glad i å pakke inn og henge opp,at jeg lurer på om jeg skal lage skattejakt i år. Både med "gavekort" på ting vi skal gjøre i adventstiden og gaver. Gjemme de bort for hver dag og lage kart med anvisning til rett sted,det tror jeg blir spennende. Så gjenstår det å se om fantasien strekker til,da. Har fått noen ideer,så da er det bare å starte planleggingen.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat