Sv: Medlemssalong II
Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.
Og jeg er helt enig med deg, selv om jeg er miiiiilevis fra 1000 innlegg og 1000 prikker og 90 dager og alt dette her. Men noe må man jo ha å strekke seg etter Jeg ble anbefalt dette forumet fordi det skulle være stor takhøyde her inne. Og jeg liker meg her fordi jeg ikke tror det er så mange som kjenner meg i RL her, og da føler jeg meg friere til å diskutere, enn på de forumene jeg har vanket tidligere.
Det gjør ikke meg noe at det lages et superhemmelig forum for dem som ha vært her i en halv evighet. Vel å merke om det ikke betyr at alle de kjekke diskusjonene foregår bak ryggen til oss andre som ikke har vært her like lenge da. For da blir jo plutselig FP et rimelig dølt sted å være for alle andre enn de få heldige som er med i Medlemssalong II....
Det som pr i dag foregår i medlemssalongen er ikke annet enn diverse betroelser, om man får kalle det dét. Ingen generelle diskusjoner. De som oppretter tråder der skriver om hendelser i familien, på jobben ol. Noen legger såkalte skrytebilder der fordi de er mer komfortable med at ikke "hele verden" kan gå inn og se på bilder av dem og barna deres. En MII blir ikke noe mer enn dette, eneste forskjellen er at den blir enda mer privat enn dagens ms.
Interessante diskusjoner over helt generelle, daglidagse temaer vil fortsatt foregå i det åpne forumet, og de fleste vil nok fortsatt tilbringe mest tid der.