Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Som at man bare velger utifra hvem man liker best, lissom? Holder fingen opp i lufta og kjenner hvilken vei vinden blåser? Har du lest tråden?
.
Eh, ja. Er du ukjent med det fenomenet på nettforum? At gode venner har en tendens til å forsvare hverandre, ofte fordi man kanskje leser det som skrives med andre øyne eller vet mer om en forhistorie?
Hvorvidt det har skjedd her har jeg ikke skrevet noe om, jeg har skrevet at det skjer på FP (som svar på noe andre skrev). Trenger ikke gå lenger tilbake enn Skvettenforherligelse av en hel haug med brukere (som kom løpende til hvis noen var småkritiske til stakkers Skvetten) for å se at det forekommer.
Og ja, jeg har lest tråden.
Grunnen til at jeg ikke har tatt videre stilling, er at jeg synes begge hauset prikkene veldig opp i forkant, jeg synes begges røde prikker var barnslige - så for alt jeg vet kan begge sitte og lyve eller unnlate å fortelle hele sannheten mht forhistorien. Som du selv skrier; man må jo ikke ta stilling. Hadde jeg vært tvunget til å velge deg eller Ff hadde jeg sikkert lest alt mye nøyere og antakelig landet på en av dere.