Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 14:04   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Men; hvis jeg ikke kommer dit og dit; da og da. Da er det bedre om noen kan se hvor jeg er hen; enn at de ikke kan se hvor jeg er hen?? At man kan lete i området hvor man vet jeg er?

Jeg trodde det var akkurat dette vi diskuterte, teknologi for å se hvor andre var hen. Men dette vi diskuterer her, fungerer kanskje ikke fjellet.

Men det blir jo samme problemstilling i skogen også.

Hvis du har gitt beskjed om hvor du går, så vet de jo hvor du er sånn ca. Både i skogen og på fjellet er det mange skygger uten mobildekning og der GPS kan vise veldig feil (pga at den ikke tar inn nok satelitter). Det gir falsk trygget og kan utløse unødvendige aksjoner. Hvis det er mobildekning der du har skadet deg, kan du jo ringe etter hjelp. Ja, man kan være bevisstløs, men igjen er vi inne på så spesielle situasjoner at de ikke er nok til at jeg synes dette er særlig lur teknologi.