Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 11:30   #139
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å lage saus fra bunn av - oppskrifter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Heeeeelt på sidelinjen, men det fantes da vel ikke husmorskoler i 1983? Jeg var nesten i "videregående"-alder selv da, og "husmorskole" var et ukjent alternativ. Det var noe mammas generasjon hadde gått på. Mulig det var noe som het husstellinja. Det må i så fall ha vært det nærmeste. : ogsågammel :

Jeg tror det var et "grunnfag" (første år på videregående - hva heter det igjen?) som het noe sånt som "Husstell", ja. Og det var rett og slett husmorsskole, sånn i praksis. Det handlet om matlaging og husøkonomi og barn og sånn. Det var en full klasse da jeg begynte på videregående i 1990, i hvert fall (almennfag var to klasser, så det sier litt....).

:fra landet: