Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 00:11   #1
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Alkoholinntaket ditt?

Jeg drikker meget sjeldent.
Jeg er alene med ei lita snuppe på 3 år som er kronisk syk, og hennes spesielle behov og gjentatte kriser gjør at jeg ikke vil drikke med henne tilstedet hvis jeg er den eneste om ansvaret.
I fjor sommer på hytta drakk jeg et lite, halvt glass med hvitvin noen kvelder, etter at snuppa hadde sovnet på kvelden og sov godt, men da var snuppa også uten kriser i 4 uker! (og det var en mamma der som ammet og var helt edru)
Og uansett, jeg merket ikke noe til den vinen overhodet, jeg var like klar, vi hadde gjerne noe snacks til, og jeg brukte lang tid på det ene, halve glasset.
Men det var jo fordi det var godt da.
Ellers var jeg i et utdrikningslag våren -06, og da drakk jeg endel faktisk, men full var jeg overhodet ikke, men dog påvirket.
Snuppa var hjemme med mormor og jeg skulle ikke hjem til dem, og hun hadde en stabil periode.
Før det var det en sommerfest i august -05, hvor jeg ble litt påvirket.
Og før det var i -02 faktisk.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat