Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 11:29   #19
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er veldig lov å rapportere inn innlegg som man reagerer på av en eller annen grunn. Det praktiseres aktivt i dag. (Jeg innrapporterer over en lav sko selv.) Da får moderatorene nyss om tråden og kan gå inn og roe gemyttene. Det er de flinke til, og jeg synes dette er en av de tingene som fungerer veldig bra her på FP.

Jeg tviler på om en regel som den du siterer over vil hindre noen fra å kalle en annen bruker for "nek" hvis de synes h*n fortjener det, og jeg synes absolutt ikke vi skal begynne med sensur og sletting av innlegg. Virkelig ikke.

Som tidligere nevnt så er jeg enig i at man ikke skal gå inn å slette innlegg, men at moderatorene kan gi beskjed om at den personen som "sporer av" går tilbake til sak og holder seg til det. Det trenger ingen andre enn de det gjelder vite. Det er mulig det er slik det fungerer også.

Jeg syns bare de ordene i "regelen" bevisstgjør en på hva som er sak og person.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat