Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-09, 14:42   #91
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jo, det gjør jeg.
Og du må gjerne komme med ordene dine.

Men er du ikke redd for at det skal skje noe med babyen eller bilen når du ikke er til stedet og bilen står på tomgang da? Hva om det oppstår brann f.eks.? Trodde ikke at det var lov å la barn være alene i bilen jeg, tomgang eller ei.

Sånn generellt om debatten: Vi har heldigvis ikke dette problemet da "parkeringsplassen" til bhg. ikke ligger i umiddelbar nærhet til hverken uteområdet eller bygningen. Jeg vet bare om en mor som pleier å gjøre dette (og hun kjører lilla bil med playboy bunny over hele bakruta etc.- jeg kjenner fordommene øse over meg), men nå er det lenge siden jeg har sett henne også gjøre det. Uansett er det en ufin ting å gjøre. Det er dårlig for miljøet, det er potensiellt farlig for de som ferdes rundt og det er totalt unødvendig.