Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 11:09   #52
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du sjekket din IQ?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har blitt testet to ganger, en gang som barn og en gang som voksen. Resultatet var omtrent det samme begge gangene.

Vet noen hvordan man regner ut denne IQen? Jeg hørte en gang at man tok intelligensalder og delte på reell alder og ganget med hundre, men det høres jo bare rimelig ut når det gjelder barn? Jeg aner heller ikke hva slags kunnskaper den som fortalte meg dette hadde, men har gått rundt i alle år og trodd at det var slik. Jeg ble testet som sjuåring (av pp-tjenesten eller hva det nå het på 70-tallet) og da sa de jeg hadde intelligensen til en 14-åring. Det ville gitt meg en skyhøy intelligens i forhold til det regnestykket, men det er jo alledeles ikke sikkert at det stemmer.