Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 13:42   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kommunikasjon i bloggene

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror ikke man kan forvente personlig oppfølging altså. Men klart, om man får kalde føtter av det så er det greit nok, men da mener jeg det bør gå begge veier da. Så slipper man lure på hvorfor noen velger stenge en ute, mens de syntes det er stas å lese om ens egne private ting.

Det er jo veldig subjektivt å si at man skriver veldig personlig. De som har lukkede blogger har det jo, fordi de ikke ønsker at hele verden skal inn å lese.

For meg blir hele bloggorama litt fjortiss-preget nå kjenner jeg.

Jeg har tilgang på over 120 blogger (mange av dem er selvsagt åpen for alle), men alle disse har ikke tilgang til min blogg. Jeg fikk en PM for en stund siden med ønske om tilgang siden jeg hadde tilgang til den andres blogg og det synes jeg er helt fair.

Jeg skriver om veldig private ting i bloggen min, både ting som gjelder meg og familien min. Jeg legger ut bilder og skriver navnet til barna mine - det gjør jeg aldri på det åpne forumet. Det er ikke alle jeg vil dele livet mitt med og jeg kan ikke skjønne hvorfor det er fjortis? (Fjortiser deler gjerne alt med alle.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat