Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-09, 10:08   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nedlastning av film og spill til eget forbruk vs. salg

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Selv om du føler at dette ikke er galt, så er det jo å ta noe uten å betale for det? Fordi at da betyr det jo at du ikke ser serien når den går på TVN, de får lavere seertall og mindre betalt for reklamen sin osv osv

Nå tror ikke jeg at jeg laster ned noen serier som går på TVNorge uansett, så de taper ikke noe penger på meg. Men i prinsippet er jeg selvsagt enig i det du sier her, og jeg hadde gladelig betalt for lovlig nedlasting hvis det var mulig. Samtidig så klarer jeg ikke å se at det at jeg personlig laster ned har noen betydning for reklameinntektene til tv-kanalene, siden jeg ikke er med i utvalget som brukes for å anslå seertall. Hadde jeg vært det, hadde jeg nok latt være å laste ned.

Dessuten hender det faktisk ganske ofte at jeg ser seriene jeg laster ned når de kommer på tv i Norge også. Vi er jo stort sett langt bak USA, og de seriene jeg følger med på er verdt å se flere ganger.