Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 20:52   #33
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags bil denne gangen?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Det er nå så, men jeg må også tenke på at dette er en bil jeg må ha i mange år også.

Grunnen til at jeg skal ut å bytte bil allerede etter 7 mnd. er at jeg har fått innvilget bil gjennom nav. En slik innvilgelse kan kun søkes etter elleve år igjen. Kjører en 2001 mod. nå og vil ha en nyere bil som varer lengre.

Tittet på skoda Roomster i dag. Han skulle sette opp et prisoverslag og gi meg en pris på min bil. Fyren tilbydde meg latterlige 50 000 kr for min bil, mens de andre sa 80 000 kr. Så da falt skoda av.

Tittet også på Quashcai og jeg må si jeg ble litt forelsket i utseende. Skal prøvekjøre en til mandag også skal de ta takst på min. Begge drivakslene er gåen og de må bytte den, men den feilen har jeg klaget på siden jeg kjøpte den, så de skulle ta det på sin kappe. Var hos dem jeg kjøpte bilen.

Tittet også på Mazda 5, men den blir for dyr igjen. Han skulle se om han fant noen bil som passet meg og ringe meg opp igjen.

Jeg er forresten nødt å kjøpe hos forhandler. Både pga. papirene fra nav og fordi jeg har en innbyttebil som jeg ikke orker å selge privat. Er vanskelig å få solgt biler om dagen og tror det vil ta for lang tid.

Da blir det noe helt annet

Da ville jeg ha kjøpt en helt ny bil. Som har vært på markede litt. som man vet hvilken feil det har vært på og kanskje feilene er rette opp på.

Den der nissan er svingod å kjøre ququien som jeg kaller han for
Lykke til.

Jeg hadde kjøpt en japaner. u konw