Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-08, 07:38   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Over 70 prosent av kinogjengerne burde holde seg hjemme

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

fordi de mener at det skader det kunstneriske uttrykket, og det gjør det; det ødelegger bildet, det ødelegger «timingen», det kan gjøre ting som skal være utydelige for tydelige, og det kan virke forstyrrende når man hører hva som blir sagt.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Men jeg er helt avhengig av tekst likevel. Hvis en norsk film ikke er tekstet, så sitter jeg med lyden på maks, omtrent, og selv da hender det at jeg går glipp av ting fordi det er for utydelig. Og ikke nødvendigvis fordi det skal være utydelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat