Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-08, 21:41   #7
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er det så "in" å være for kongehuset, selv om de fleste er for demokrati?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Og jeg som trodde ironien var åpenbar.

Beklager. Jeg får unnskylde meg med at 1: Det var tidlig på morgenen og 2: Å ironisere over dette er som å navigere i et ukultivert minefelt; alt for mange kaster all fornuft på båten, og begynner å mene veldig rare ting så snart noen stiller spørsmål ved monarkiet. Det vises jo i denne tråden også; personer som har erklært seg godt til venstre i det politiske landskapet i Norge, og som definitivt stemmer på republikanske partier, syns det er greit med monarki fordi arveprinsen er en "kjekk kar". Reality check: kongefamilien er styrtrike upper class twits, omgangskretsen deres er i stor grad korrupte milliardærer som dem selv, dere ville ha hatet dem om det ikke var for glasstøffelmystikken de får som følge av dustetitlene sine.

Ben "ain't a human being" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat