Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 02-06-23 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Buss for bane suger, men det hjalp da det åpnet til Bergkrystallen. Om ikke annet. Jaja. Fredag!
Postet 02-06-23 kl 08:06 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Straks på vei til jobb, der venter det eksamenstrekk. Jeg har allerede kommunisert med noen spente elever, så jeg skal nok være støtte og heiagjeng mest i dag.
Postet 02-06-23 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
På jobb og kjenner det blir godt med fredag. Håper badetøyet jeg har bestilt kommer i morgen.
Postet 02-06-23 kl 08:35 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til jobb og er allerede sur. Turbuss parkerte på busstoppet mitt og gjorde at rutebussen måtte stoppes annet sted. Jeg merker jeg ikke takler slike endringer uten varsel på morgener uten at jeg har fått kaffe så godt som før.
Postet 02-06-23 kl 08:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kort hjemmekontordag i dag og det er ganske deilig.

Jeg har tatt en liten ryddesjau i stuen sånn at det skal være hyggelig å sitte her og snart skal jeg lage meg litt mer kaffe.
Postet 02-06-23 kl 08:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal til MR senere i dag, føles litt lite nyttig å reise en time for å få det unnagjort, men det er helt presset på sykehuset her. Alternativet var over et halvt års ventetid.
Postet 02-06-23 kl 09:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, har litt for mye på to do listen, og får ikke startet for jeg venter på noen andre. Veldig irriterende!

Hvor kan man se trekkdager i vgs? Eldste har ikke fått vite når en evt muntlig i samfunnsfag potensielt blir, og jeg mener at det må jo finnes en plan en eller annen plass. Eller?
Postet 02-06-23 kl 09:21 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! En hektisk uke nærmer seg finale. Det har gått " i likast laget" så langt, så krysser fingrene for at kvelden og helga blir like bra. Det er i hvert fall fint vær.

Krysser fingrer for eksamensungdom og badedraktlevering.
Postet 02-06-23 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag, men har bare et moderat antall møter. Kanskje får jeg gjort noe av det som skal gjøres mellom slagene. For øyeblikket er det for mye å gjøre ... samtidig har jeg kolleger av meg som har enda mer, så jeg føler at jeg ikke kan klage.

At kollegene er er i hardere vær enn meg fordi jeg har vært flinkere til å tenke helhetlig og strukturere prosessene trenger jeg ikke fortelle dem akkurat nå ... men jeg kan kanskje få lov til å poengtere det her inne.
Postet 02-06-23 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg sitter vakt for 5 elever som har oppsamlingsheat i kartleggingsprøver. Kjenner det er godt det er fredag. Helgen blir travel med Korpsglede og marsjering i Oslo sentrum i morgen, og kretsstevne på søndag. Søndagen blir stas, da skal jeg og minsten spille på samme stevne for første gang og kanskje siste? Vi skal heldigvis spille marsjer jeg stort sett har kontroll på.
Postet 02-06-23 kl 09:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her skal det leses/studeres.
Har laget pizzadeig, skavanker bad, hoppe i dusjen og så er jeg forhåpentligvis klar.
Postet 02-06-23 kl 09:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tjorven: Klart det er lov til å være fornøyd med seg selv her inne! Bra jobba!
Postet 02-06-23 kl 09:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi har sovet første natt i ny leilighet, og alt er MAYHEM! Hovedflyttelasset kommer først i dag, så akkurat nå har vi ingen møbler unntatt madrasser og piano(!), og serviset vårt begrenser seg til to kopper og en sveitserkniv. Det blir sikkert ikke mindre mayhem når de 130 kassene våre ankommer.

Leiligheten er fin, da!
Postet 02-06-23 kl 10:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi har vinskap fullt av vin også.
Postet 02-06-23 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Begravelse for paps i dag. Lang dag, men han har bestilt og fått finvær til anledningen. Så det blir vel så fint som det kan.

Har for øvrig en høne å plukke med vgs, som har opptrådt veldig sært i denne anledningen, mtp fri. Er alle vgs like sær tro?
Postet 02-06-23 kl 10:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Kondolerer Dali!

Veldig kjedelig at vgs er kronglete ifht en slik anledning. Jeg ville blitt veldig overrasket om den skolen min eldste gikk på, og som yngste snart begynner på, hadde villet krangle en millimeter på fri til bestefars begravelse, men har heldigvis ikke måttet teste det ut så for alt jeg vet er det sånn?
Postet 02-06-23 kl 10:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Trenger man nå egentlig mer enn madrasser, vin og piano, Toffen?
Postet 02-06-23 kl 10:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vinglass!
Postet 02-06-23 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Dali. Lykke til.
Postet 02-06-23 kl 10:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Hyttekontor i dag. Som enn så lenge har blitt brukt til tur med hunden i sola og fyring i peisen. Sommervarmen har ikke akkurat kommet til fjellet. Jeg skal lade til de siste to skoleukene, gjøre de siste forberedelser til noen muntlig vurderinger og en periode med muntlig eksamner i fylket og alt det medfører.

Mattis; går han fortsatt på «min» skole - da kan jeg fortelle når vi har trekk. Om ikke vil jeg forvente at skolen har trekkdatoene i kalenderen på hjemmesiden sin.
Postet 02-06-23 kl 10:56 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sol: han går på Skedsmo på vg2, og de har ikke lagt ut noe mer en tidsrommet, ikke liste pr fag. Kos deg på hyttekontor!

Venter fortsatt på rapportene mine, begynner å lukte helgejobbing nå.
Postet 02-06-23 kl 11:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Nei, de har ikke lagt ut datoer i kalenderen sin, jeg ser det. Man publiserer ikke trekkdato pr fag, elevene må vente og se på de to aktuelle dagene. Ut fra de andre skolene i områder, vil jeg tro de har en trekkdato kommende uke, mandag, tirsdag eller onsdag, og så er den andre enten fredag kommende uke eller mandag eller tirsdag uken etter.
Postet 02-06-23 kl 11:32 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har også hyttekontor og har vært pålogget siden 0730.
Har noen heftige deadlines. Håpet er at flittig g god jobbing nå, gir mindre armerog bein når ferien er slutt og det plutselig er både Arendalsuka og kommunevalg og Viktig Hendelse på jobb til høsten. ptimist:
Postet 02-06-23 kl 11:32 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Gratulerer med innflytning, Toffen! Og lykke til med alle eskene! Jeg husker siste året Hassel gikk Knask eller knep. Han var utkledd som flytteeske. Utrolig skummelt, for alle som har flyttet noen gang i sitt liv!

Dali: kondolerer igjen, og lykke til med hele dagen i dag. Jeg har aldri hørt om noen skole som har vært vrange på begravelse i skoletiden, det er helt uhørt.

Jeg har vært hos optiker i dag, og bestilt et lass med briller, føles det som. Så får vi se om progressive briller er tingen for meg, da.
Postet 02-06-23 kl 12:41 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God fredag! Håper Toffefamilien får vinglass i dag, sånn kan man jo ikke ha det.

Jeg er fornøyd med at det fortsatt er veldig pent vær, men ikke like varmt lenger, for da er kontoret mer behagelig. Og så ser jeg frem til to cinematekbesøk i helgen. Troll i Eske er i gang igjen!
Postet 02-06-23 kl 12:42 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Takk for tolking Sol. Det er eksamen mandag og tirsdag, så greit med evt muntlig kjapt etter det, de er ganske ferdig med skole i hodet nå virker det som.

Vovsen og jeg har hatt pause i solen, det var veldig deilig!

Kondolerer Dali.
Postet 02-06-23 kl 13:09 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no