Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 31-05-23 kl 06:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Syrinx sin avatar
Klokka har såvidt passert 7. Eg var tidleg oppe for å køyre mannen på flyplassen og no skal eg straks ta nysteikte rundstykker ut av ovnen. Ein halv episode Ted Lasso har eg også hatt tid til å sjå.
Når ungane har komt seg på skulen trur eg det blir ein time på auget før psykologtimen.
Postet 31-05-23 kl 08:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sykemeldt hjemmekontor, og deler det med ungdommer som venter på/øver til eksamen.

Senere i dag skal jeg møte tidligere kolleger, det blir stas!
Postet 31-05-23 kl 08:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Litt kaffe før jeg må komme meg på kontoret. En ungdom som har fri frem til eksamen og den andre begynner sent så veldig stille og rolig morgen. Hunden er våken og vokter, han liker ikke å være alene hjemme.
Postet 31-05-23 kl 08:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har tatt overfyllt buss til jobb som liksom skal erstatte t-bane. Komfortmessig føles det IKKE som en fullgod erstatning. Ikke at vi bader i luksus på t-banen heller, men det er i hvert fall plass til å ikke være nær mer enn et par personer av gangen. Ja, ja ... nå er det bare 3 måneder igjen av buss for bane.
Postet 31-05-23 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God morgen! Masse regn i trønderhovedstaden (men jeg er stappfull av solkrem - har faktisk klart å gjøre det til en vane å bruke hver dag. Husker de første gangene jeg gikk med solkrem i regnvær, følte meg rimelig dust, da! )
Postet 31-05-23 kl 08:58 av him him er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Yngste kjørte lykkelig av gårde på sin lette motorsykkel, etter en perfekt oppkjøring i går. I dag er det rett ned på jorda igjen, til muntlig eksamen i norsk. Jaja, han skal i alle fall kjøre til skolen.

Selv skal jeg ha drøftelsesmøte med en ansatt i dag.
Postet 31-05-23 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg fikk sitteplass på banen i dag, bare fordi jeg var den eneste som gadd å foreslå at bagen til en gutt kunne klare seg uten eget sete.
Postet 31-05-23 kl 09:13 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Uff, Eia, det er ikke hyggelige møter å måtte ta. Det har vært noen slike her også (jeg er ikke med på dem, heldigvis).
Postet 31-05-23 kl 09:14 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg venter på legen. Det blir første gang jeg faktisk ser ham siden jeg byttet til ham under pandemien. Har bare snakket på tlf, samt blitt fulgt opp av turnusleger (som har konsultert ham hyppig, da).
Postet 31-05-23 kl 09:58 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hjemmekontor i dag mens vi får "oppgradert" badene.
Postet 31-05-23 kl 10:03 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er på kontoret i dag. Heldigvis ikke så mange her, så jeg får arbeidsro. Jeg har masse å gjøre, så det trengs.

Ute er det 9-10 grader og småregn.
Postet 31-05-23 kl 10:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg forsov meg i dag. Det er selvfølgelig mannens skyld siden han ikke er hjemme. Jeg er vant til å slå av min egen vekkerklokke og så høre på at han snoozer sin. Men, siden han ikke var der, så sov jeg jo bare videre. Forsåvidt deilig, men en allerede travel dag ble enda travlere når jeg kom sent på jobb.

Dessuten hadde jeg lagt frem sommerskjørt siden det var meldt godt vær. Men, etter et lite blikk ut av vinduet, så ble det bukse og strikkejakke likevel. :lei:
Postet 31-05-23 kl 10:24 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Prøver å lese.
Postet 31-05-23 kl 10:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg grubler over uløste ting på jobb, ferielogistikk og litt veien videre for meg selv. Så da sitter jeg her da og får ikke gjort så mye.
Postet 31-05-23 kl 11:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Søvn vart ikkje noko av, eg såg ferdig Ted Lasso i staden. Og krangla med oppvaskmaskina. Den vil fakern ikkje starte. Yey, gler meg til å vaske opp alt for hand.

I morgon dreg eg til Oslo. Havna brått på gjestelista til utdeling av Leif Justers ærespris pluss konsert etterpå. Veldig stas, men då må eg fjonge meg. Er litt i beit på fine klé som eg føler meg vel i, men det ordnar seg vel det også.
Postet 31-05-23 kl 12:52 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I dag har jeg spist svindyr lunsj! Det vil si, knekkebrødene koster vel det samme som vanlig, leverposteien og agurken oppå også. Den store biten som ramlet av tanna mi, derimot.
Postet 31-05-23 kl 13:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Å, nei! Det et kjipt på så mange måtar, Blondie.
Postet 31-05-23 kl 13:44 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Å nei, så kjipt, Blondie.

Og drøftelsesmøte er ikke artig nei, Eia.

Har fått gjort litt faktisk. Og fått unna mail til skolen.
Postet 31-05-23 kl 14:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
På vei hjem fra jobbtur. Venter på Værnes på første fly til Flesland.
Postet 31-05-23 kl 18:43 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no