Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-11-22 kl 07:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret etter endelig en god natts søvn. Snart helg.
Postet 10-11-22 kl 08:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På kontoret her også. Søvn snakker vi ikke om. Storm og store nedbørsmengder i sikte. Blir det våtere ute nå, så er det bare å kjøpe svømmeføtter til jul til alle mann! I kveld får jeg kreke meg på trening. Skriver det her så det forplikter.
Postet 10-11-22 kl 08:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret og oppdaget at jeg er kalt inn til et møte som varer til 15.30 i dag. Jeg pleier å dra 14.30 når jeg er på kontoret. Så da blir det en time lengre dag på meg .. urk

Kroppen brygger på noe, eller jobber med noe. Jeg føler meg trøtt og sliten, og skulle gjerne hatt 4 timer mer i senga i dag..
Postet 10-11-22 kl 09:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dårlig søvn og dårlig form, dette blir en lang jobbdag.
Postet 10-11-22 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Slutter meg til gjengen som synes det var tung å komme i gang i dag. Men vi har frokost på kontoret i dag, det hjelper på.
Postet 10-11-22 kl 09:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Føyer meg også til i gjengen. Jeg har sovet godt, men det var likevel tungt å komme seg opp i dag. Heldigvis ser det ikke ut til å være så mange på kontoret i dag. Selv om jeg var litt sen fikk jeg en noenlunde god plass.



Jeg skal også trene i dag, og skriver det her for å forplikte meg selv. Treningstøyet har hengt i garderoben siden tirsdag, da jeg gikk ut og spiste med venninner i stedet for å trene.
Postet 10-11-22 kl 09:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Litt tung kropp i dag etter løpe- og styrketrening i går.
Postet 10-11-22 kl 09:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!
Lang dag i dag. Back to back møter fra 07.30-17.00. Da måtte det første møtet kombineres med tur med hunden
Usikker på om jeg rekker mer trening i dag, det passer meg egentlig dårlig

Nå snart to timer kurs. Må bare hente meg en kopp te først.
Postet 10-11-22 kl 09:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Dårlig og lite søvn (av alle ting eit mareritt der eg blei jaga av eit villsvin) møkkavær ute og vondter både her og der. Det var liksom ingenting som var positivt nett no.
Postet 10-11-22 kl 10:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sovet kjempegodt og er egentlig ganske kvikk, bare som en kontrast. Men så er jeg i England igjen, og man merker godt hvor mye lysere det er her enn i Oslo allerede. Ikke regner det heller! Men jeg får vel kanskje kreke meg til å forberede timen min snart (45 minutter på meg!).
Postet 10-11-22 kl 10:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på jobb. Akkurat nå er jeg rektor, ass.rektor og inspektør. I tillegg til at jeg passer på forkontoret og har sentralbordet. Men skulle noe uforutsett skje er vi i trygge hender. Etatens beredskapsmann er her og har PLIVO-kurs for AKS-ansatte (pedagogene hadde i går).

Plan for dagen? Overleve. Trene.
Postet 10-11-22 kl 10:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, har endelig kommet inn i en periode med god nattesøvn. Det er gull verdt! I dag venter jeg babybesøk på kontoret.
Postet 10-11-22 kl 10:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Den jævla snekkeren har plutselig ombestemt seg og nekter å godta det tilbudet vi ble enige om i et møte. Så nå er det visst rettssak i sikte.
Postet 10-11-22 kl 10:41 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret, men har mest lyst til å ligge under dyna.
Postet 10-11-22 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God torsdag (det er torsdag, er det ikke? Helt døgnvill etter bare et par mindre reiser, jo!)! Jeg er, for første gang i mitt liv, sjekket inn på et hotellrom i Tromsø sentrum. Og jammen har vi fått nydelig vær i dag! Temmelig kaldt, men strålende sol (og jeg ignorerer glatt at det visstnok skal regne hele helgen; jeg har tilbrakt innendørshelger i Tromsø før, jeg).
Postet 10-11-22 kl 13:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Hilsen fra koronahjemmekontoret! Jeg har bestemt meg for å være frisk til lørdag, så nå pusser jeg nesen sånn at kroppen tømmes for alt av slimproduserende materiale. Tror det er en glimrende taktikk.
Postet 10-11-22 kl 13:35 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har liksom så god tid i dag. Det må jo være noe jeg har glemt?!
Postet 10-11-22 kl 13:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
God ettermiddag! Startet dagen med legebesøk, celleprøve og endel blodprøver. Så har det gått slag i slag resten av dagen. Jobbmiddag i kveld.
Postet 10-11-22 kl 16:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Motivasjonen min har reist på tur. Og jeg vet ikke helt hvor. Og jeg kan ikke gå hjem for jeg har et digitalt møte kl. 16.30. Så jeg må sitte her og jobbe. :sutrer:


Fordelen er at jeg forhåpentligvis blir ferdig med så mye at jeg kan gå tidlig hjem i morgen.
Postet 10-11-22 kl 16:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Møte 1630 var sent, Blå.
Postet 10-11-22 kl 17:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Sånn er det når man jobber med fritidspolitikere. Da må de få bestemme hvilke tider som passer.

Nå har jeg hatt møte, trent, kommet hjem og har snart en god torskemiddag på bordet.
Postet 10-11-22 kl 20:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tilbrakt dagen med å diskutere med proffe politikere (de har møter ganske seint og jobber godt utpå de også (heldigvis)) og pludre med journalister og egle meg inn på ministere og departement. Hadde trengt en dobbel whisky, men må skrive skoleoppgave i kveld, og skal på jobb kl 06 i morra, så neeeeida.
Postet 10-11-22 kl 20:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no