Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 23-09-22 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Litt tidligere ute sånn at jeg kan gå før.
Postet 23-09-22 kl 08:26 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Endelig fredag i det som har vært en tåpelig lang uke. I kveld skal jeg spise med venner og i helga blir det fårikål og kjæresten. Gleder meg til etterlengtet mentalt påfyll.
Postet 23-09-22 kl 08:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Bil i dag. Og ute regner det. Jaja.
Postet 23-09-22 kl 08:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fredag og fjortis i hus. Han er lett å glede og veldig takknemlig. Croissanter til frokost og noen smågaver på sengen. Fårikål hos mamma i ettermiddag før han skal på første konfirmasjonssamling.
Postet 23-09-22 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Trallalla, helg! .. om noen timer. Det blir en rolig dag i dag, planlegger å fordype meg i testikkelkreft

Gratulerer med bursdagsbarn, millact!
Postet 23-09-22 kl 08:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med fjortis millact.


Jeg er en rask tur innom kontorlandskapet før jeg skal ut og være på møter og presentasjoner hele dagen. Jeg skal til og med undervise litt og det er jo stas, det gjør jeg ikke så ofte.


Jeg gleder meg enormt til helg. Dette har vært en veldig intens uke og neste uke blir enda verre. Helgen skal brukes til å bare roe ned, selv om det blir litt handling og forarbeid til uken også.



Og i kveld skal vi også spise fårikål.
Postet 23-09-22 kl 09:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På plass på hjemmekontoret. Håper på lunch på kafè med datteren idag. Regner med at det går greit å ta en litt utvidet lunchpause. Her regner det idag, men sånn blir det vel fremover tenker jeg.


Har vært våken siden 5, siden mannen skulle til Oslo på kurs i dag, og skulle avgårde med tidlig fly. Fikk selvfølgelig ikke sove etterpå.
Postet 23-09-22 kl 09:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har sovet godt i stor hotellseng med dobbeldyne. Det er fredelig å har rom inn mot bakgården og ikke ut mot Karl Johan, men det er da voldsomt til surr i ventilasjonsanlegget.

Akkja, en ukes jobbreise går mot slutten. I dag blir det intens workshop før lunsj og fly hjem til fredagstacoen.

Gratulerer til millact-fjortisen!
Postet 23-09-22 kl 09:37 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med fjortisen, millact!
Postet 23-09-22 kl 09:38 av star star er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med fjortisen, millact!
Jeg er klar for helg kjenner jeg. Og lei av sykdom og sutring i heimen. Mannen snorker og hoster, og er våken ørten ganger om natten. Selv i natt når jeg la meg på gjesterommet våknet jeg av hostingen og romsteringen når han var oppe. Altså, hostingen forstår jeg, men må han bevege seg rundt som en jæ.... elefant!?!
Minstemann har både fått vaksine og strammet reggisen, så han er sur og tverr og har vondt over alt.
I morgen skal vi i konfirmasjon og alle de 3 mannlige beboerne i huset uffer og klager over at vi må bli med i kirka. "For det er så kjedelig der, så kaldt, så vonde benker .. bla bla bla..." Suck it up! Vi tar ikke fyr, eller dør, om vi setter våre bein inn i en kirke en times tid!
Postet 23-09-22 kl 10:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tusen takk!

Er veldig klar for helg, igjen. Forrige helg gikk jo med til dødsfall, så denne helgen håper jeg på noe mer hyggelig. Må nok uansett en tur til byen og kjøpe meg noe til begravelsen neste uke og mulig jeg skal forsøke meg på en minnetale på minnesamværet; jeg er usikker, men kanskje.

Litt roligere på jobb siden jeg har fått sittet uavbrutt alene mens min nye kollega som skal læres opp er syk.
Postet 23-09-22 kl 10:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Snart helg.
Skal ut og spise med gtta mine i kveld og samboeren til mellomste. Det blir koselig.
Postet 23-09-22 kl 10:55 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Snart helg! Jeg er sliten og støl i kroppen etter en meget vellykket konferansetur. Faglig relevant og veldig sosialt med dansing til langt på natt.
Postet 23-09-22 kl 11:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er også sliten og støl etter å ha klargjort eit rom for maling. Det seier vel sitt om at formen ikkje er på topp etter mitt livs verste forkjølelse. Så i dag skal eg ta det rolig, vaske badet og endelig ete middag med syttenåringen min igjen - synest eg ser svært lite til ho for tida. Eg er nok i starten på eit empty nest-syndrom…
Postet 23-09-22 kl 11:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Helg passer meget bra. To dager på jobbreise nå, og ekstremt lite søvn. Taco, pepsi max og sjokolade er det eneste på tapetet i kveld, tenker jeg.
Postet 23-09-22 kl 19:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no