Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 08-09-17 kl 11:38 av Kaffestuggu

Ja ja, da.

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Hjemmekontor med nyinnkjøpt dagslyslampe på pulten, inspirert av en tråd i går. Spennende å se om jeg holder humøret og energien bedre oppe denne høsten og vinteren!
Postet 08-09-17 kl 11:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Bil levert til service 07.00, jeg er klar for å ta kvelden snart... Har fått unna alt av forberedelser til timer og lagt store planer for de neste ukene. Venter bare på nye norskbøker til 8.trinn, så blir det bra.


Forelesning fra 14 - 20 i kveld, tror kanskje ikke det blir min mest produktive dag som student. :trøtt:
Postet 08-09-17 kl 11:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Juhu. Da var vi på rett dag, ungene er bestukket til å gjøre huset klart til helg, får fire tenåringer på LAN i ettermiddag da, men de holder seg i kjelleren så det går strålende.

Må bare komme gjennom de siste timene her først.
Postet 08-09-17 kl 11:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar


Hjemme med pjusk minstejente, tar livet veldig med ro og kjenner at det er helt greit.

Lyslampen ja, på tide å finne frem den!
Postet 08-09-17 kl 11:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Foreløpig opphold her i sør, men det skal jo komme enorme mengder fra himmelen i ettermiddag. Vi må ut og kjøpe støvler.

Snart kake på jobb, feire et eller annet, noen høye produksjonstall var det visst. Aldri feil med kake.
Postet 08-09-17 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg kjøpte den du nevnte, Ingling! Liker formfaktoren, grei størrelse og enkel å ta med i sekken eller vesken.
Postet 08-09-17 kl 11:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hvilken lampe er det Addison? Gidder ikke lete opp tråden. Tror jeg trenger en sånn en.
Postet 08-09-17 kl 12:19 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Postet 08-09-17 kl 12:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Takk.
Postet 08-09-17 kl 12:36 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Så bra, Addison! Jeg liker også størrelsen veldig godt, må bare huske å bruke den. Opp i PC-sekken med den!
Postet 08-09-17 kl 14:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Helg.

Fortsatt enormt å gjøre på jobb, føler jeg løper hele dagen.
Men, hyggelige planer for helgen, så det blir bra. Og snart skal jeg hente mellomste på bussen som kommer hjem fra leirskole, helt sikkert sliten, trøtt og med masse vått og skittent tøy hehe.
Etterpå blir det sofaen altså.
Postet 08-09-17 kl 17:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no