Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 27-11-21 kl 09:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg våkna tidlig som vanlig. Ser tv og monterer ferdig ei kofte mens jeg venter på at broren min skal våkne. Klokka 10 skal vi møte stesøsknene våre og fortsette å tømme leiligheta til stefaren min. Vi fikk gjort såpass mye i går at jeg tillater meg å håpe at vi blir ferdige i dag. :krysser fingre og tær:
Postet 27-11-21 kl 09:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skjønte ingen ting da jeg våknet. Alt var feil, men jeg er jo ikke hjemme.
Tror vi skal driste oss på senteret i dag.
Postet 27-11-21 kl 10:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blitt godt forkjøla i løpet av natta. Lite søvn sidan eg har våkna ofte fordi eg fryser. På tide å finne fram dyne nr 2. Sjølvsagt med utbrudd av rosen og, så eg trur det blir ei rolig helg. Hadde litt ting eg håpa å få unna, men men.
Postet 27-11-21 kl 10:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Snø i sør!
Postet 27-11-21 kl 11:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Nektet å stå opp 7, så da ble det isteden et par timer ekstra på øyet. Nå må jeg prøve å spa fram motivasjon for å gjøre noe fornuftig.
Postet 27-11-21 kl 11:57 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Korpskonsert og fest på programmet i dag. Men først skal bilen få vinterdekk og det må handles inn litt mat.
Postet 27-11-21 kl 12:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
jeg var på det lokale senteret da de åpnet kl 10. Nå er stearinlys, kalendergaver til 2 kalendre og kalenderposer i hus. Jau, første etappe av jul er i boks. Da gjenstår bare alle de ørtifjørti julepresangene, der jeg ikke aner hva NOEN skal få. Grinchen er i ferd med å våkne, og jeg gleder meg intenst til første lørdag i januar allerede. Såh!
Postet 27-11-21 kl 12:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber med studieoppgave, den siste før eksamen. Det har vært for mye den siste tiden og et arbeidskrav med halvannen ukes frist og gruppeoppgave var ikke det jeg så for meg nå.

Vel, vel. Mer kaffe, kanskje.
Postet 27-11-21 kl 12:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har morgenjogget med puddelen, stekt grytebrød, spist deilig frokost og sitter nå med puddelen i fanget og kjenner på at livet er ganske fint.
Postet 27-11-21 kl 12:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Handlet med familiemedlem som har brukket arm og hengt opp utelys hos henne. Lysene kom også opp hjemme, huset er ryddet, badet halvvasket og i kveld skal hun med brukket arm spise pizza hos oss. Før det skal jeg hente 16-åringen på jobb og kanskje finne klær til meg til julebord.
Postet 27-11-21 kl 17:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg sitter på kontoret og er generelt veldig fornøyd med at jeg tok høyde for Murphys Lov og derfor ikke har planlagt noe annet enn å jobbe i helgen, for Murphy er den ene mannen i mitt liv jeg kan stole på.
Postet 27-11-21 kl 19:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no