Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer totalt 24
Kommentarer
![]() |
Først?
|
Postet 16-05-18 kl 07:32 av Blånn
![]() |
![]() |
På vei til jobb. Prøvetog og sangsamling på planen i dag.
|
Postet 16-05-18 kl 07:34 av Blånn
![]() |
![]() |
På vei til jobb. I bil. I dag er det vondt å ikke sykle!
|
Postet 16-05-18 kl 08:26 av Anda
![]() |
![]() |
Jeg er på jobb, etter en skrekkelig dårlig natt, så jeg er trett og lei.
Jeg tror at om jeg ikke hadde hatt barn, så hadde jeg bare droppet 17. mai i morgen. Sovet lenge og gått på tur. Jeg som vanligvis elsker 17. mai. Men nå er jeg bare for trett. Uansett. Jeg skal ikke jobbe lengre enn til arbeidsdagens slutt i dag og så skal jeg hjem og rydde og prøve å komme i feststemning. |
Postet 16-05-18 kl 08:44 av Blå
![]() |
![]() |
Grr, FP er på forbudtlista til jobben. Sikkherhetspolicy.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 08:48 av Fersken
![]() |
![]() |
Rolig sykedag her med kaffe. Men nå ser jeg det komme en gravemaskin utenfor her... Jaja, den skal lage gang og sykkelvei til nyskolen om ett år, så kan ikke klage. Men jeg trenger RO etter vanvittig mye stress.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 08:49 av Musemus
![]() |
![]() |
Jeg vil egentlig bare være ute i sola, men her sitter jeg på kontoret.
![]() Men gleder meg til langhelg, med sol (håper jeg), feiring av 100-årsdag (!), og generell latskap. |
Postet 16-05-18 kl 08:52 av Neket
![]() |
![]() |
Bytt jobb, Fersken!
![]() Mai er vanskelig for nevrotikere som meg. Ingenting er jo på stell og planer blir gjort om og greier. ![]() |
Postet 16-05-18 kl 09:31 av Blondie
![]() |
![]() |
Jeg er også trøtt, mye stryking av bunadsskjorter og -forklær, varmt på soverommet, lyder fra fugler, russ og helikopter, generelt urolig søvn og tidlig våken.
![]() ![]() |
Postet 16-05-18 kl 09:31 av Addison
![]() |
![]() |
Jeg har ikke strøket noenting ennå, men satser på at det løser seg i løpet av kvelden.
![]() ![]() Litt kortere dag på jobben i dag håper jeg, etter mye jobb de siste dagene og kveldene. Siste godkjenning på noen dokumenter i dag, så er vi i mål for denne gang. Prosjekt er jo gøy da, tross alt! ![]() |
Postet 16-05-18 kl 09:36 av ingling
![]() |
![]() |
Jeg gruer meg til 17. mai i år, men satser på at jeg klarer å få meg gjennom. Skal vaske bil og bake kake i ettermiddag.
Og gå på fjelltur i morgen formiddag, før det blir vanlig barn og haloi og dugnadsproskekter på ettermiddagen. |
Postet 16-05-18 kl 09:44 av Appelsin
![]() |
![]() |
Jeg er i den evige bunad/ikke-bunad-diskusjonen med meg selv.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 09:54 av Tallulah
![]() |
![]() |
Det er litt deilig å være i Ytlandet 16. mai, kjenner jeg.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 10:01 av Toffskij
![]() |
![]() |
Jeg er også i bunad/ikke bunad diskusjon med meg selv, Tally. For min del er bunaden "litt" trang, samtidig så har mannen nettopp fått bunad og nettopp derfor hadde det vært hyggelig å ha bunad. Jeg har ikke landet.
|
Postet 16-05-18 kl 10:04 av Palmen
![]() |
![]() |
På jobb og tenker på hva jeg må pakke i kveld. Værmeldingen sier øspøs og 5 grader for Island i helgen... det blir digg.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 10:15 av Martis
![]() |
![]() |
Jeg har halvtårsbursdag i dag!
![]() ![]() |
Postet 16-05-18 kl 10:37 av Matilda
![]() |
![]() |
Hurra for halvtårsbursdag!
![]() Jeg er på jobb og burde egentlig ikke vært her, for jeg er ikke frisk, men andelen uleste e-poster gjorde det tvingende nødvendig gitt. Alt går med Voltaren! ![]() |
Postet 16-05-18 kl 10:48 av Maverick
![]() |
![]() |
Fersken: FP er plutselig blitt sperret her også. Jeg kom ikke inn i går. Jeg kom inn i morges, men nå er set sperret igjen. Rart.
|
Postet 16-05-18 kl 11:00 av Blå
![]() |
![]() |
God formiddag, nå har jeg akkurat vært med på16.mai feiring i barnehagen med tog og korps. Greit det er nest siste året med det kjenner jeg...
|
Postet 16-05-18 kl 11:33 av Millen
![]() |
![]() |
Har vært på jobb. Nå møte. deretter jobb. så 17. mai pynting og div
|
Postet 16-05-18 kl 12:14 av annemede
![]() |
![]() |
Vi feirer litt på jobb i dag, det blir jordbær og is i anledning morgendagen (og finværet).
![]() |
Postet 16-05-18 kl 12:23 av celebelen
![]() |
![]() |
Jeg er ferdig med eksamen og sitter på brygga. Humøret blir sikkert bedre etterhvert.
Nok å gjøre i kveld |
Postet 16-05-18 kl 13:09 av Trixie
![]() |
![]() |
Grattis med overstått Trixie.
![]() |
Postet 16-05-18 kl 15:19 av Millen
![]() |
![]() |
Sa jeg at jeg ikke skulle jobbe i kveld?
![]() |
Postet 16-05-18 kl 19:53 av ingling
![]() |