Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 22-06-20 kl 09:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
På plass på hjemmekontoret.

Mest lyst til å gå å legge meg igjen, våren og sommeren 2020 har vært tøff, men toppet seg enda mer i helgen da jeg holdt på å miste mor min på grunn av stort hull i magesekken, det var på hengende håret. Vil ikke våkne før 2021 kjenner jeg.
Postet 22-06-20 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Så skummelt, Frøy.


Jeg har gått fra å skulle ha kontordag, til å ha 2 timers kontordag, til å ha fri. Jeg skal heller jobbe i morgen og onsdag.

I dag kommer sofaen og stolen min.
Postet 22-06-20 kl 09:17 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: Du trenger ikke mer oppstyr nå.

Jeg sitter klar på hjemmekontoret, og kaffen er straks klar den også. Ingen barn som skal vekkes tidlig i dag, så det har vært en rolig morgen. Lurer fælt på hvordan denne sommeren blir, men det vil tiden vise. For min del er det fremdeles flere uker til ferie, men akkurat det bekymrer meg ikke. Ferien blir liksom ikke det samme i år.
Postet 22-06-20 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Frøy (og evt. andre som trenger det). Det høres skrekkelig skummelt ut.

Lett å komme tidlig ut døra når jeg ikke trenger å mase på andre enn meg selv. 4 uker igjen til jeg får ferie på ekte. Masse tid til å planlegge!
Postet 22-06-20 kl 09:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy. Godt at det gikk bra.

Jeg er veldig trett på hjemmekontor i dag. Jeg har sovet veldig godt i natt i regnet og kjenner at jeg nok var litt undersovet etter noen varme netter.

I dag skal jeg følge et seminar, så jeg er klar med kaffe og strikketøy. Akkurat det skal jeg innrømme at er en klar fordel med disse fjernjobbingstidene.

Tre dager igjen til ferie.
Postet 22-06-20 kl 09:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Og så godt å lese at det gikk bra med moren din, Frøy. Så skummelt!

Jeg har et møte som er viktig for meg i morgen, og brukte mye av gårsdagen på å prøve å få satt sammen en presentasjon jeg håper får tilhørerne til å være enig med meg i at noe må gjøres. Får vel flikke litt videre i dag, innimellom alle møtene.

Og så har jeg forstua lilletåa. Sparka inni en kant så det sang etter. AU!
Postet 22-06-20 kl 10:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
på Frøy.

Hjemmekontor er i gang med unger hjemme. Heldigvis bråker de ikke mye, men det er jo forstyrrelser når kontoret er på spisebordet. Vurderer å okkuperer soverommet til det barnet som står opp tidlig, men da har jo ikke han rommet sitt mens jeg jobber.
Postet 22-06-20 kl 10:17 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
På jobb, har kaffe og sprudlevann. :krampepositiv:
Postet 22-06-20 kl 10:41 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Så fryktelig, Frøy!

Jeg er på jobb, rolig, men min kollega har det travelt. Forsøker å hjelpe det jeg kan.

Eldste sover kanskje enda, hvem vet. Yngste er på sommerskole på Geitmyra matkultursenter. Håper han får en fin uke der.
Postet 22-06-20 kl 11:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her er kontorbytting på gang. Kopi- og lagerrom skal bli mitt kontor, så skal noen flytte inn her jeg er nå og AKS-leder får endelig eget kontor.
Postet 22-06-20 kl 11:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Frøy,
Me reiser til Oslo i dag for å prøve bunad. Utsett pga koronaen. Skal overnatte på hotell og lose oss litt. Håper eg ikkje får noia av alle folka...
Postet 22-06-20 kl 11:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Godt det gikk bra, Frøy!

Jeg kom meg på kontoret i dag, blant annet for å ha videomøte uten at Ville trenger å tenke på å ta hensyn. Men han jeg skulle ha møte med, og som flyttet klokkeslettet før helgen, har ikke dukket opp. Eller gitt beskjed.
Postet 22-06-20 kl 11:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
på Frøy. Huff. Fu har virkelig fått fullt opp nå. Godt det gikk bra med din mor.
Trøtt i dag. Men har kommet meg på kontoret i regnværet.
Postet 22-06-20 kl 11:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Oj Frøy, så utrolig skummelt, godt det gikk bra!

Jeg er på kontoret, vi er fire personer her i dag. Har også sovet bedre i natt, samt natt til søndag, etter noen skikkelig dårlige sovenetter. Men elsker sol og varme og vil ha det tilbake nå! Oppdaget for øvrig i dag at solen har "snudd" for to dager siden! Det pleier jo være en stor sørgedag for min del, men jaja, det fikk passerer i stillhet i år.
Postet 22-06-20 kl 11:53 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Frøy. 2020 har virkelig ikke vist seg fra sin beste side til deg. Håper det går bra med moren din.

For første gang på mange år får jeg igjen penger på skatten!
Postet 22-06-20 kl 11:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Frøy. Så utrolig skummelt.

På jobb og er en smule forvirret. Får bare prøve å nøste kutt her og der.
Postet 22-06-20 kl 12:36 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no