Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 19-09-16 kl 07:01 av Kaffestuggu

Festen er over, og personalet koster de siste restene av konfetti bort fra gulvet.



Men vi har kaffe, godt humør og en fantastisk gjeng stamkunder.

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Ingen blåmandag her! Bare ganske trøtt, men fremdeles høy på en aldeles fantastisk helg.
Postet 19-09-16 kl 07:31 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Mandag...
Festen er så absolutt over, jeg er overhodet ikke klar for jobb, vil ha mer ferie.
Men det blir sikkert bra bare jeg kommer i gang, superhektisk uke med jobb, møter og studiesamling venter så det er bare å komme seg i gang.
God mandag til alle.
Postet 19-09-16 kl 07:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sitter på flybussen etter å ha tatt et tidlig fly. To dager med opplæring og møter venter.
Postet 19-09-16 kl 07:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra bussen. Trøtt og umotivert. Har pizza i veska til lunsj, for å strekke litt på helgefølelsen.
Postet 19-09-16 kl 07:40 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er oppe, aldeles ikke helt i form, men prøver meg på jobb. Tror det er en del møter og greier denne uka, må prøve å få en oversikt.
Postet 19-09-16 kl 07:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg våkna kvart på fem helt uten grunn og NÅ er jeg trøtt som en strømpe. Dette kan bli en lang dag.
Postet 19-09-16 kl 07:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Jeg er på jobb etter en hel uke syk. Merkelig nok er det ingen av tingene på todo-lista som har gått sin vei mens jeg var borte.
Postet 19-09-16 kl 07:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
God morgen. Her er det første dag i ny vikarjobb....jeg er så nervøs at jeg nesten går i spinn.
Postet 19-09-16 kl 07:52 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
God sprudlemorgon frå Sunnmøre! I seng før midnatt og dermed lys våken då klokka ringte. Stor dag i dag, vi skal nemlig "hoste" (i mangel på bedre ord) landskamp mellom Norge og Israel. Fotballjenta i huset har vore sammen med tante som er daglig leiar i fotballklubben heile helga og autograf og bilde med Ada er sjølvsagt på plass. Heia Norge!
Postet 19-09-16 kl 08:02 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen.

Eldste har snudd døgnet i helga og var nesten umulig å få ut av senga i dag. Jeg stakk før det nærmet seg tid for å få dem ut av døra

Jobb, ja, joda, det er jeg så klart for, så :krampepositiv: Vært en fin helg da, med ungefri og i bryllup!
Postet 19-09-16 kl 08:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Lykke til med første dag i ny vikarjobb Taien!
Postet 19-09-16 kl 08:29 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb hos favorittkunden min. Her har de skikkelig god kaffe i tillegg.

Tussa: Det er veldig kult. Familien har bestemt at vi skal reise til Nederland til sommeren og få med oss et par EM-kamper. Vi har rett og slett bestemt oss for at vi skal være skikkelig ihuga damefotballfans.
Postet 19-09-16 kl 08:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har ikke så veldig blåmandag jeg helle. Vi har hatt en veldig avslappende helg, skulle egentlig på hytta men vi ombestemte oss fredags ettermiddag og ble værende hjemme i stedet og det var helt riktig for oss. Første helg på en måned hvor hele familien var samlet og vi har sullet rundt, vasket litt, ryddet litt, sløvet mye og stort sett drevet dank.

Lykke til Taien, det går nok strålende.
Postet 19-09-16 kl 08:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lykke til Taien!

Det er så j.... Mandag i dag. Hysterisk redd barn (hennes tur til å stå i mål), beskjed om kjip kommentar guttungen har lirt sv seg overfor andre, kjipe saker på jobb, dårlig nattesøvn og plassen "min" i det fuckings free seating åpne landskapet var opptatt siden jeg kom litt senere enn vanlig pga ovennevnte. Osv. Bah.
Postet 19-09-16 kl 08:33 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Lykke til, Taien!
Postet 19-09-16 kl 08:35 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Lykke til, Taien!

Hektisk helg med program hver dag, jeg brygger på noe, ungene brygger på noe, minsten hylte mer enn han sov i natt, og jeg må i kantina og ordne meg frokost før jeg kan kjenne etter om jeg lever eller ikke. Heldigvis har mannen vente-på-elektriker-hjemmekontor og kunne levere i barnehagen, så skolegutten og jeg fikk sove litt lenger.

Postet 19-09-16 kl 08:47 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Her er livet tilbake til normalen, etter helgens utskeielser, jeg er litt støl, men ellers føler jeg meg fin.

Snedig følelse i går, når kroppen bare tar over og sier at her skal det hviles til lagrene er fylt på igjen. Jeg var ikke noe særlig støl da heller, men aldeles tom for futt, til jeg til slutt klarte å spise nok. Matlysten var ikke all verden, så det ble mest potetgull, men kalorier er kalorier, tenkte visst kroppen, og belønnet meg med å gi meg følelsen av å være meg selv tilbake.


Ellers er jeg spent på den rørleggeren som skal komme i dag finner årsaken til den SINNSVAKE kloakklukten vi har i kjelleren.
Postet 19-09-16 kl 09:05 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Lykke til, Taien!

God bedring, Matilda.

Jeg har nykvernet kaffe i Poul Pava-kopp, en luksus jeg aldri ellers unner meg på morgenen. Snart er det rett i dusjen og så på jobb. Mandager er fine greier.
Postet 19-09-16 kl 09:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøtt! Ikke altfor mye utsoving i helgen, men en fin helg med god energipåfylling med fine folk, fysisk aktivitet, sol, frisk luft, god mat og drikke, og toppet med en fin-fin konsert i går ettermiddag. Har dessuten fått bestilt oss billetter til OFOs Harry Potter-konsert i oktober, det blir stas! Nuh, jobbing, selv om motivasjonen er litt laber.
Postet 19-09-16 kl 09:39 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Addison: Hva er OFOs Harry Potter konsert og hvor er den?

Lykke til Taien!

Trøtt i dag, våknet lenge før klokken og trodde i grunnen det var midt på natten. Jaja. Kom sent på jobb og skal gå tidlig.
Postet 19-09-16 kl 09:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har film- og spillmusikk på hjernen. Akkurat nå er det Conan som surrer rundt inni hodet.
Postet 19-09-16 kl 09:45 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
@millact: Tipper det er Oslo filharmoniske orkester?

BFO (Bergen filh.ork) skal ha Star Wars over nyttår en gang.
Postet 19-09-16 kl 09:45 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Millact: Oslo Konserthus, 20. og 21. oktober. Oslo Filharmoniske, ja!
Postet 19-09-16 kl 10:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, litt sløv start på uka her. Det er høstfarger ute, men fortsatt varmt i været. Det er jo fint da. Snart på tide å finne fram refleksvester og annet høstutstyr.
Postet 19-09-16 kl 10:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Tjorven; som du veit har eg vore mildt sagt kritisk til damefotball på seniornivå Men eg har rett og slett bestemt meg for at eg også skal bli damfotballfan. 11-åringen har jo ambisjonar og då kan ho rett og slett ikkje ha ei kritisk mor!
Postet 19-09-16 kl 10:37 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag. Jeg har siste dager på jobb denne uken og har akkurat ledet mitt siste seksjonsmøte. Litt rart, selv om jeg gleder meg veldig til ny jobb også. Mye fine folk å si hadet til om ikke så lenge.
Postet 19-09-16 kl 11:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Håper den siste uka på jobb blir fin, ingling!

Jeg våknet i strålende humør og det har vedvart. Fikk ryddet og vasket både stue og kjøkken før jeg dro hjemmefra, og nå sitter jeg på lesesalen klar til å komme meg gjennom pensum for morgendagens forelesning. Fikk kjøpt garn til tøflene jeg skal strikke på veien også. Digg dag as!
Postet 19-09-16 kl 11:40 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Ru: Har aldri hørt musikken til Conan før, men det får jeg på fredag!
Postet 19-09-16 kl 11:42 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Lykke til, Taien!

Anda:

Jeg har veldig blåmandag for jeg er syk. Ligger her i sengen sammen med hunden og gjør ingenting. Hunden er i det minste lykkelig, for han slipper å være hjemme alene.
Postet 19-09-16 kl 11:46 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
Og så fant jeg ut at det var feil dag og være syk på; vannet er skrudd av i området her.
Postet 19-09-16 kl 11:58 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hah, korpset mitt skal spille Conan på konsert på lørdag.

SSO skal spille Pirates of Caribbean i høst, så filmmusikkert er tydeligvis i vinden også utenfor amatørkorpsenes verden.
Postet 19-09-16 kl 17:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal også på Harry Potter-konsert! Ville hadde lyst til å ha meg med - det er ingen selvfølge.
Postet 19-09-16 kl 20:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eldste er HP fan de lux, vi har skolefri 21. okt og har snakket om Oslo tur da. Om det enda finnes billetter tror jeg vi må fikse det rett og slett.
Postet 19-09-16 kl 21:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ville sjekket kjapt, var ikke lett å finne tre på rad i går kveld.
Postet 19-09-16 kl 22:15 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no