Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-04-20 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
God formiddag! Vi nyter barn som har begynt å stå opp på egenhånd, så det faktisk er mulig å sove lenger enn til seks. Det er deilig! Litt jobbing igjen i dag, men heldigvis bare litt.
Postet 12-04-20 kl 10:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God formiddag! Venter på at resten at huset skal våkne til, slik at vi kan lage til litt frokost.
Postet 12-04-20 kl 11:00 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Frokost er spist av to av husstandens medlemmer. Fellesfrokoster har jeg gitt opp for mange år siden. Til det er døgnrytmen for forskjellig til at jeg orker å prøve. Ellers er det nok en dag med 5 grader og sidelengs regn. What else is new?
Postet 12-04-20 kl 11:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er snart på vei ut i skogen, må ha litt ro og idyll rundt meg i dag. Planen er å være på tur mesteparten av dagen.
Postet 12-04-20 kl 11:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Nest siste dag i karantene og den tilbringes i sofakrok med kaffe, musikk og bok. Hvis været kommer seg skal jeg etterhvert flytte meg ut på balkongen.
Postet 12-04-20 kl 11:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg håper på at solen skal stikke fram, så jeg kan sitte ute en stund. Jeg syns ferien har gått utrolig fort. Vi har spilt spill og sett film og egentlig kost oss mye i vår tresomhet. Jeg har brukt morgenene til å jobbe og/eller være student, i dag har jeg bare strikket og sett påskekrim. Tenåringene sover en del mer enn meg, så det blir noen timer i absolutt stillhet før de vekkes til live . Jeg vet ikke om jeg er helt klar for hverdag, men den kommer like fullt. Jeg er egentlig bare trist for at den kommer uten at jeg fikk de planlagte feriedagene med kjæresten, de ble avlyst. OK, jeg er ikke bare trist, men også litt sur. Det er søren ikke lett å holde liv i et forhold med mine og dine og to bosteder for tiden, så de feriedagene hadde gjort en forskjell.
Postet 12-04-20 kl 11:58 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag. Jeg har vært ute og måket, det får være dagens trim.
Postet 12-04-20 kl 12:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her har det kommet 10 cm nysnø siden i går kveld. Jeg er sur og lei av vinter, og prøver å motivere meg til å jobbe.
Postet 12-04-20 kl 13:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Stakkars dere i nord, Stompa!

Har kommet hjem fra legevakt med yngste. Tømt en stor byll og skikkelig bandasjert. Var ikke et menneske der, heldigvis. Føltes trygt å sitte der med munnbind.

Rolig dag her ellers. Yngste skal på tur i skogen, så det må pakkes litt.
Postet 12-04-20 kl 14:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Oi, millact. Godt å vite at det finnes hjelp å få når det trengs. Vi har vært i skogen og plukket orienteringsposter. Ungene har fortjent spilletid, og jeg har fortjent litt sofatid med mannen.
Postet 12-04-20 kl 16:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det ble fire timer i skogen, utrolig deilig påfyll.
Postet 12-04-20 kl 17:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tink: Ja, legevakt var ikke min plan, så jeg sendte melding til en av speiderlederne som er fastlege. Han mente jeg burde ringe. Og de ba oss komme. Så har jeg ventet 40 minutter ute for å komme inn på apoteket. Frisk luft og nydelige blomsterbed i parkene utenfor.

Nå skal det pakkes til hengekøyetur for ham
Postet 12-04-20 kl 17:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no