Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Kommentarer 76
Kommentarer
|
|
God bedring, Martis.
![]() Vært en tur på butikken. Skal få i meg frokost/lunsj og prøve å fortsette ryddingen. Det går saaaaaakte framover. |
Postet 10-03-26 kl 12:47 av star
|
|
|
God bedring Martis, jeg håper det ikke betyr at jeg snart skal bli syk. Ser fram til lunsj og vurderer å gå på et kulturarrangement i kveld. Det er alt for lenge siden sist.
|
Postet 10-03-26 kl 12:55 av tink
|
|
|
God bedring, Martis!
|
Postet 11-03-26 kl 18:36 av millact
|
|
|
Virker som jeg har fått en ny type hodepine.
![]() Syns jeg har nok altså. |
Postet 11-03-26 kl 19:05 av star
|
|
|
God morgen.
Jeg har dag 3 på kontoret etter å ha kommet hjem fra en fantastisk ferietur til Thailand. ![]() Jeg lengter tilbake og vil egentlig ikke jobbe.. ![]() |
Postet 12-03-26 kl 09:23 av Mex
|
|
|
Jeg så en sniktitt på bildene fra Thailand, Mex. Det så helt fantastisk ut
.Jeg har sovet skralt lite i natt, og fått meg en herlig hodepine på kjøpet. Sitter foreløpig og stirrer i en skjermbilde håp om at paraceten skal kicke inn. Ute er det full høststorm…. Nuvel, hente en kopp kaffe til, kanskje. Heldigvis lite møter i dag, så jeg kan sitte her bak i kroken min og putle på med mitt. |
Postet 12-03-26 kl 09:35 av Fintdethei!
|
|
|
Sitter på kontoret og gruer meg til å gå uti blesten og regnet. Høststorm i mars er gøy.
|
Postet 12-03-26 kl 17:18 av Fersken
|
|
|
Det blåser og et eller annet gikk i tusen knas hos en av naboene.
Vært hos fysio og storhandlet. Venter på en pakke, men jeg er visst vanskelig å finne. |
Postet 12-03-26 kl 19:29 av star
|
|
|
Møkkavær på hundrede dagen i mars, men om det er dette som skal til for å få fine dager i mai så er det greit.
Oppe og hopper, en lite frokost i magen og straks avgårde til trening. Deretter kjøpe med ferskt brød fra bakeri. Sengetøyvask og generelle hygienetiltak står på agendaen seinere. Trenger faktisk en dag mellom lørdag og søndag. Lørdager er jo bare må-ting. |
Postet 14-03-26 kl 10:11 av Fintdethei!
|
|
|
Kaffe i morgensolen på Granca er noe annet enn storm og regn og fyr i peisen. Så får jeg overleve at sovesofan hos mamma er av det harde slaget.
![]() |
Postet 14-03-26 kl 10:36 av Martis
|
|
|
Rolig dag hittil, bare litt husarbeid og småpusling. Hunden ligger under en stol og snorker, lykkelig uvitende om at vi snart skal gå ut en tur, og at han blir hjemme alene en time eller to etterpå.
|
Postet 14-03-26 kl 13:36 av celebelen
|
|
|
Feiring av 13-åringen her idag på lekeland. Bare fordi hun feiret her i 1. klasse og nå vil avslutte barneskolen med å feire her med alle jentene i klassen. Så her sitter jeg på Prinsesse rommet (samme rom og faktisk),mens jentene spiller megazone.
|
Postet 14-03-26 kl 15:26 av Millen
|
|
|
Så koselig med lekelandbursdag da. Det er herlig at de er nostalgiske i en alder av 13.
![]() Jeg driver med litt søndagsjobbing, skal bli godt å få denne oppgaven ut av verden, slik at jeg kan grave videre på nye utfordringer rundt neste sving. |
Postet 15-03-26 kl 13:25 av tink
|
|
|
Sitat:
Og er himmelfallen over personer som høylytt diskuterer ansettelsesprosesser i mobilsamtale midt i fullstappet restaurant på flyplass. Tviler på at den i andre enden viste at høytaleren var på.
|
Postet 15-03-26 kl 18:08 av Nenne
|
|
|
Er så lei hodepine.
![]() Gjør utsatte gjøremål sånn at jeg kan begynne på andre ting. |
Postet 16-03-26 kl 15:44 av star
|
|
|
God kveld i stuene! Jeg har denne ukas rolige kveld.
Korps og møte på jobb de neste to dagene og så høyfjellet på torsdag. |
Postet 16-03-26 kl 20:04 av Blånn
|
|
|
På jobbreise. Jeg var med på sosiale aktiviteter, men sneik meg unna middagen. Jeg er så trøtt!
|
Postet 16-03-26 kl 21:05 av Nenne
|
|
|
Høyfjellet høres egentlig ganske rolig ut det også Blånn, men du skal kanskje ikke opp der for å være rolig?
Håper dagen din er bedre i dag star. Mannen sliter også med hodepine, skal på MR neste fredag for å se om det er noen muskler eller nerver som ligger i klem. Har syklet til jobb igjen, bare litt regn - så nå tror jeg at jeg skal klare å holde koken med å sykle nesten hver dag de siste ukene mot påske. |
Postet 17-03-26 kl 09:22 av tink
|
|
|
Apropos nostalgi og bursdag: Min yngste hadde 16-årsdag med noen venner forrige helg. Da dro de på skolen og lekte boksen går. Herlig!
|
Postet 17-03-26 kl 10:01 av Pelle
|
|
|
Kjøkkenet ble shina i går. Få unna papirene som ligger rundt i dag da kanskje.
|
Postet 17-03-26 kl 12:31 av star
|
|
|
Tink: blir noen timer med fjellski/randonee-ski + heftig sosialt på kveldene. Tror vi er rundt 40-50 mennesker på tur. Gjendebu blir bra (de fraktet inn maten i går).
|
Postet 17-03-26 kl 13:53 av Blånn
|
|
|
Jeg har vært på mammografi og er på vei tilbake til jobb. Synes de fortjener skryt for effektivt opplegg. Jeg kom tidlig og var ferdig lenge før jeg egentlig hadde time. Sånt kan man like.
|
Postet 17-03-26 kl 13:56 av Blånn
|
|
|
Så godt, Blånn! Likt opplegg her; var i forrige uke.
Regn i dag. Jaja. |
Postet 17-03-26 kl 18:16 av millact
|
|
|
Fikk unna papirene i går. Prøve meg på esken som skal doneres i dag da kanskje.
Gårsdagen var forresten uten hodepine. Ikke dårlig. |
Postet 18-03-26 kl 13:29 av star
|
|
|
Da skjønner jeg at det er godt med noen rolige kvelder før fjellet, Blånn. Storopprydding, millact?
Jeg har fått unna litt administrativt arbeid før lunsj, og sitter og leser andre sine tekster før et møte i morgen. Det er godt å løfte blikket litt ut over eget prosjekt innimellom. |
Postet 18-03-26 kl 15:13 av tink
|
|
|
I dag fryser jeg. Og er så trøtt, men får ikke sove.
Nydelig vær. Plan i dag får være å putte på plass det som står i gangen. Og de rene klærne mine i skapet. |
Postet I går kl 13:33 av star
|
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Marskaffe (01-03-26)
- Februarkaffe! (01-02-26)
- Nyttårskaffe (01-01-26)
- Desemberkaffe (02-12-25)
- Novemberkaffe (04-11-25)