Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Novemberkaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Novemberkaffe

Postet 04-11-25 kl 10:50 av Kaffestuggu

November kom litt ekstra tidlig i år, men nå er endelig Kaffestuggu også klar for ny måned!

Kommentarer totalt 173  

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til jobb. Julebord i kveld, det blir bra.

Ellers var det visst ikke nok med venninne på sykehus. I gåe kveld ble pappa lagt inn for å få kontroll på noen verdier. På grunn av tur til Afrika må han ligge på isolat. Verdiene var heldigvis i bedring allerede i går kveld. Men i natt har både venninne og pappa vært på samme sykehus.
Postet 28-11-25 kl 08:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
Her er det også julebord i kveld, men jeg er (som vanlig ) ikke med.
Jeg er heldig og har sovet så utrolig godt denne uken. Hver natt har føltes som et eventyr i tid og rom
Postet 28-11-25 kl 09:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her er det opphold, men det blåser ganske mye, og skal visst gjøre det i hele dag.

I kveld skal vi ut og spise hele familien, bursdagsgave til mannen. Skal på Mexicansk restaurant (Harry Pepper). Ellers ikke så mye planer for helga utover å få opp stjerne, adventsstake o.l. Lysene ute har kommet opp i løpet av uka.
Postet 28-11-25 kl 09:37 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Julebordkveld her også, strøk kjolen før jeg gikk - men glemte kleshenger. Men før jeg tar på den lille røde, så skal jeg blomstre med ne poster-presentasjon. Det er en ny øvelse for meg, så jeg er litt spent.
Postet 28-11-25 kl 09:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Julebord her også i dag, men jeg skal ikke. Orker rett og slett ikke.
Postet 28-11-25 kl 10:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke noe julebord her, men mannen har prestert å bestille synstest på senteret i dag. Regner med parkeringskaos.
Postet 28-11-25 kl 10:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg var på julebord i går, med mannens jobb. I dag er jeg veldig fornøyd med at jeg reiste hjem tidlig, og med at jeg vant quizen.
Eget julebord er utsatt til over nyttår.
Postet 28-11-25 kl 11:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vårt julebord ble avlyst og så ble det en betal-selv-variant i går kveld som kræsjet med noe annet, så det droppet jeg.

Eldste sønn skal på julebord i dag og mannen skal på julølsmaking med et dusin andre menn. Han vinner nok ikke konkurransen i år heller om å sette riktig produsent til riktig øl og det er helt greit, for vinneren arrangerer neste års smaking og konkurranse. Han bare koser seg med øl og skravling han. Helt fint.

Så kvelden i kveld blir strikking og TV tenker jeg, med litt rødvin attåt kanskje?
Postet 28-11-25 kl 15:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg gikk glipp av julebordet pga. dobbeltbooking. Fikk med meg landskamper i håndball, da.

Så om noen vil ha FP-julebord i Bergen før jul - hit me up! Jeg er ledig!
Postet 28-11-25 kl 15:38 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Var på en butikkrunde tidligere. Og har akkurat kjørt en på toget.
Må rydde sånn at jeg ikke må flytte rundt på ting når boden skal ommøbleres. Må det for å få tak i pynten.
Postet 29-11-25 kl 15:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
*sniker meg inn* Hei, hei. Virker denne kontoen fortsatt?
Postet 30-11-25 kl 10:11 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Teo!
Postet 30-11-25 kl 12:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hei, Teo! Så fint å se deg!
Postet 30-11-25 kl 13:51 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg ligger litt bakpå, er ikke klar for advent enda. Får sende mannen ned i boden etterpå for å hente stjernen og staken. Mulig mye av adventspynten også ligger i noen av eskene med julepynt.
Postet 30-11-25 kl 14:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Vi var på IKEA-lopp-up og fant oss adventsstake.
Tenåringen valgte rosa lys, så nå er vi supertrendy.
Postet 30-11-25 kl 14:16 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har fått fram eskene med julepynt så nå er der kaos.
Fått opp en stjerne og strøket en duk.
Må liksom rydde meg vei.
Postet 30-11-25 kl 14:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hehei Teo. :vinker:
Postet 30-11-25 kl 15:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har adventspyntet inne og mannen ute. Det er så koselig!
Postet 01-12-25 kl 00:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Heisann, Teo. Kjekt å sjå deg innom.

Her har julerydd- og pynt stagnert midt i full sjau. Halve stova er julefin, andre halvdelen ser ut som henta ut av ein episode frå eit tlc-program om rotete hus. Får ta det i morgon.
Postet 01-12-25 kl 00:42 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Eskene er tilbake i boden. Julepynt samlet i en hylle i et skap og resten samlet fint i en klappboks.
Stjerner og staker er på plass. Og bytta til juleservice.
Håper å ha ork til å fikse et par ullplagg i morgen for da blir det fort ryddig her.
Postet 01-12-25 kl 01:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen min var bortreist i helgen, og det ble ikke hengt opp noen julestjerne i vinduet. Han er et b-menneske og jeg er a. Da jeg stod opp i morges hang julestjerna der og lagde skikkelig koselig lys i stua.

Litt dramatikk på vei til jobb i morges. En ung gutt besvimte på t-banen rett ved meg. Det var heldigvis mange som hjalp til, og han sa at dette skjedde innimellom. Men da var ganske skummelt. Et par damer på min alder fikk han til å ringe foreldrene sine, og det ble avtalt at de skulle bli med ham til en kafé på neste stopp hvor foreldrene kunne hente ham.
Postet 01-12-25 kl 09:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Neimen, stakkars! Så ekkelt å bare deise om sånn, eller mer skummelt kanskje.

Skal vi ikke ha desemberkaffe?
Postet 02-12-25 kl 00:14 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har morgentrent Hyrox. Nå sitter jeg på Kaffebrenneriet på Grünerløkka siden jeg har gitt meg selv en massasje på Squeeze. Grugleder meg, for det er nok av muskeøknuter å jobbe med.
Postet 02-12-25 kl 10:18 av Blånn Blånn er aktiv nå

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.