Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 23-01-23 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg har gjort yoga og hørt på vinden som bråker ute. Noen flere som gjør Adrienes 30 dager i år? Jeg startet en dag etter tida for å kunne ha videoene til morgenyogaen, men i år slippes de allerede klokka 7 så nå har jeg tatt igjen den ene dagen og gjør dem real time. Jeg var sliten og tung i kroppen i dag, men det gjorde godt likevel. Har inntrykk av at det er mindre fokus på dynamisk styrke og mer kontemplativt enn før, og det liker jeg.
Postet 23-01-23 kl 09:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Er på hjemmekontor, og sliter med SAP, så her er frustrasjonen absolutt tilstede.
Postet 23-01-23 kl 09:31 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Kontorkontor i dag, akkurat nå ser jeg på lyset som gir hele byen et pastellskjær.
Postet 23-01-23 kl 09:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morgen! Har meditert (2 dagen, så nå er jeg proff!) og det var faktisk hjelpsomt. Liker at det fungerer
Postet 23-01-23 kl 09:39 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Hjemmekontor her også og i dag var det kø til badet fordi eldste forsov seg og brukte evig lang tid i dusjen for å våkne.
Postet 23-01-23 kl 09:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi våknet begge to kl. 05.00, og fikk ikke sove, men jeg lå i senga på trass til nesten 07.00. Så tok jeg av sengklær, satte på en tørketrommel og la i sammen noen sokker før jeg logget meg på jobben kl. 07.30, så her føles det som om det er langt på dag allerede.
Postet 23-01-23 kl 09:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jadda, nå er det bare oppløpssiden igjen av januar. Mørkt og vått ute, så i dag er jeg takknemlig for at arbeidsplassen min er innendørs.

Jeg skulle gjerne gjort morgenyoga med deg Heilo, men forelpig klarer jeg ikke å pusle sammen en rutine eller et fysisk sted der jeg får holde på i fred om morgenen.
Postet 23-01-23 kl 09:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Yngste har smitta meg så er ikke helt i vater. Sitter hjemme så jeg kan skjerme meg for lyd. Åpent landskap er ikke helt tingen når det virker som migrene er på tur. Og så slipper de andre høre på hostinga og nysinga mi.
Postet 23-01-23 kl 09:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret i dag, og det skal være et veldig langt arbeidsmøte.

De to neste arbeidsdagene skal jeg være på reise. Det var ment som en slags "premie", for det blir slett ikke mine tyngste arbeidsdager. Men akkurat nå går ikke kabalen helt opp. Men jeg skal forsøke å nyte det allikevel.
Postet 23-01-23 kl 10:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Grisekaldt vær ute om dagen, men i morgen snur det igjen.
Jeg er på kontoret, skal holde en presentasjon for ledergruppa etter lunsj i dag, kjenner jeg gruer meg litt.
I tillegg er minstemann (12-åringen) hjemme syk i dag. Første gangen han må være alene hjemme når han ser syk. Liker det virkelig ikke.
Postet 23-01-23 kl 10:05 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjulpet til med start på kald bil, kjørt ungdommen og gått tur med hunden. Nå drikker jeg kaffe mens jeg kvinner meg opp til å jobbe med studiene.
Postet 23-01-23 kl 10:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Husker den følelsen, Mex, da de måtte være alene hjemme når de var syke. God bedring til ham og til Star!

Er på kjøkkenet på jobb; kontoret pusses enda opp, men det blir fint. Tipper de er ferdige neste uke. Er kaldt her inne, da, så jeg går i ull, men skal nok sette på varme nå og hente meg litt kaffe.
Postet 23-01-23 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg skulle til å trøste en trøtt venninne med at det er i alle fall den siste januarmandagen i år, men så er det jo ikke det. Heldigvis er jeg ikke så trøtt selv, og i dag er begge sjefene mine tilbake på jobb (jeg deler kontor med dem og satt alene mesteparten av forrige uke), så det er hyggelig.
Postet 23-01-23 kl 12:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi selger hus, håper på minst et bud til. :biter_negler:
Postet 23-01-23 kl 13:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til, annemede!

Ville startet uka med å falle i trappa. Hun dro på skolen, men ble dårlig og reiste hjem igjen. Nå er det skjermforbud og sofahvile ut dagen, så håper vi hun ikke blir dårligere.
Postet 23-01-23 kl 13:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Da er huset solgt.
Postet 23-01-23 kl 14:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med hussalg, Annemede! Skjønner godt at du er lettet nå. Håper dere er fornøyd med prisen.
Postet 23-01-23 kl 14:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Så flott med hussalg, Annemede, grattis!

God bedring til Ville
Postet 23-01-23 kl 14:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til Ville.

Gratulerer med salget, annemede!
Postet 23-01-23 kl 15:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Ville.

Gratulerer med hussalg, Annemede.
.
Postet 23-01-23 kl 17:32 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no