Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 15-11-21 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra hovedstaden. Bråvåknet og måtte sjekke at ungene kom seg avgårde hjemme.
Prøve å sove noen timer igjen kanskje, før frokost og shopping
Postet 15-11-21 kl 08:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Satser på hjemmekontor i dag, så jeg kan ta diverse telefoner i ro og fred mellom slagene. Ingen steder på jobb der man kan snakke uten å bli overhørt, og mye som skal ordnes mtp skiftet etter mamma og stefar. Må en tur i tingretten og levere skjema om privat skifte også. Glad det kan signeres digitalt!
Postet 15-11-21 kl 08:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings. Mørkt, vått og vindfullt. Straks avreise, jobbreise til utlandet. Når jeg kommer tilbake er det helg igjen..., og da bare veldig kort tid til en julekalender skal være ferdig. Jeg blir innhentet i år igjen. Det var jo nettopp sommer!
"Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve høsten.."
Postet 15-11-21 kl 08:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har karret meg til kontoret. I dårlig form, men ikke forkjølelsessymptomer. Bare helt tom og utslitt. Satser på at det går over snart, hvis ikke blir det en strevsom uke.
Postet 15-11-21 kl 08:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har klart å få vondt i ryggen i helgen, men jeg har virkelig ingen god forklaring på hvorfor det har skjedd. Jeg har vurdert det til å ikke gå inn under "hold deg hjemme hvis du er syk", så jeg er fysisk på jobb i dag.

Jeg har altfor mange møter og leveranser på en og samme dag, så det er bare å jobbe på.
Postet 15-11-21 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Legetime i andre halvdel.
Postet 15-11-21 kl 09:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God bedring, Tjorven og Blondie!

Ekstremt dårlig søvn i natt, fordi lillesøster er syk igjen. Jeg skulle egentlig fulgt storebror på sykehuset for å fjerne gipsen, men det må mannen gjøre, mens jeg blir hjemme med lillesøster.
Postet 15-11-21 kl 09:31 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Tilbake fra turbotur til Venezia.

Denne uka er det oppstart av prosjekt nytt system på jobb. Jeg gleder meg så til et mer moderne system med et par nivå opp når det gjelder digitalisering, automatisering og bedre utnyttelse av rapporter til produksjonsprosesser. Men først blir det opplæring og kloke tilpasninger til vår virksomhet.

Hot date (jobbmessig) meldte sykdomsforfall til dagens lunsjmøte. Litt kjipt, men hey - jeg har jobbet for å få inn denne kunden siden 2016, så en uke fra eller til spiller liten rolle.
Postet 15-11-21 kl 09:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har også kommet meg på jobb.

Siden det er mørkt og ekkelt ute, og vi er bedt om å være forsiktig med kollektiv på grunn av økende smitte, så unner jeg meg en liten time arbeid hjemmefra på morgenen før jeg drar inn. Og det gjør faktisk en veldig stor forskjell på dagen. Da er det litt lysere når jeg går inn og det er deilig.

Masse å gjøre, så det er bare å stå på.
Postet 15-11-21 kl 09:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Eller nei, det er det altså ikke. Jeg jobbet altfor sent utover natten i går og ble belønnet med å ikke få sove i natt, nå har jeg levert barn på skole og dratt hjem igjen for å samle de mentale troppene, dusje, og banne over at jeg fandenmeg har forstuet (eller brukket) en tå og det er sjukt upraktisk.

Velvel. Mustn’t grumble.
Postet 15-11-21 kl 10:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til Tjorven, Blondie og de to pasientene på 17 og 9 som snart skal få risengrynsgrøt til lunsj her hjemme. Er spent på om jeg kommer meg på jobb i morgen. Frykter at tett samvær med diverse host, snørr og feber snart smitter over på meg.
Postet 15-11-21 kl 12:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ga opp og dro hjem til dyna. Det er litt ubehagelig å være så svimmel. Satser på at litt hvile hjelper.
Postet 15-11-21 kl 13:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til dere syke.

Lege, nøkkelbestilling og IKEA unnagjort. Kjapp på IKEA altså. Skulle bare ha 4 ting.
Postet 15-11-21 kl 16:39 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no