Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Cazandra

Fredag og Lucia i barnehagen!

Rangér dette innlegget

Fredag og Lucia i barnehagen!

Postet 12-12-08 kl 11:16 av Cazandra

Dagen startet ikke bra for 5åringen. Han ville så absolutt ikke stå opp. Det var kaldt og han var kjempetrøtt!
Han skulle ihvertfall ikke ha på seg bare strømpebukse. Han ville heller ikke ha på seg skjorta til storesøster, den er jo ikke fin.
Han var kald, han var sulten, glitteret hang ikke skikkelig fast når luen var på.
Han var tørst og fikk ihvertfall aldri vann i barnehagen nå.

Men fikk da levert ham der han skulle og fikk pustet ut.
Så gikk lillesøster og jeg til avdelingen for å vente på toget. Lillesøster ble litt lei seg, hun ville og sitte på toget.

Spiste frokoste med andre foreldre mens vi ventet på 5åringene.
8:30 så vi lys utenfor, lyset ble slukket.

Så kom de da. Mange flotte unger, alle kledd i hvitt, glitter eller hatt på hodet og lys i hånden. Finingene!
Mellombror sang og så så stolt ut. Så godt at han var i bedre humør. Etter de var ferdige å synge kom de alle for å spise frokost. Han fortalte og fortalte hvor kjekt det var.
Fredagen er reddet!


Idag skal vi pynte juletreet. Første gang vi er så tidlige, men jeg syns julen går så fort og vil glede meg mens vi kan.

Ikveld er det og julebord. Gleder meg!!



GOD HELG!!!

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Vi har også hatt Lucia-feiring i bhg i dag.
Postet 12-12-08 kl 11:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Grytidlig Luciamorgen hos oss også. Ungene skulle møte 7.15. Jeg føler meg som en dårlig mor når jeg står og hater indelig, fryser på tærne og bare håper ikke styreren har alt for mye på hjertet, hvert år. Utefeiring kl 7.15 er nok ikke min greie.
Juletre Caz. Er det en eneste nål igjen på det til jul?
Postet 12-12-08 kl 14:01 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi saboterte Lucia i dag. Jeg ble helt urimelig sur for at barnehagen i siste liten bestemte seg for at bare 5-åringene skulle få gå i tog, mens vi andre kunne få lov å se på. As if. Det er nok arrangementer i desember hvis ikke jeg skal stresse for å være der før åtte for å se på andres barn. :barnslig:
Postet 12-12-08 kl 15:24 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Så fin en dag! :) God helg til deg også!
Postet 12-12-08 den 22:34 av
 
Nylige blogginnlegg av Cazandra

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no