Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-02-21 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Våknet til beste snappen ever, med spørsmål om jeg hadde mer ved igjen. Noe som jeg ikke har, dermed så kommer han innom med ved i kveld.

328 dager siden jeg forsvant på hjemmekontor, det nærmer seg jubileum.
Postet 03-02-21 kl 08:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Trøtt i dag - sov dårligi natt. Allerede i gang med første møte. Blir nok en lang dag......
Postet 03-02-21 kl 08:41 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Her var både Lillesøster og Bonusgutten oppe da jeg sto opp 06, Bonusgutten har visst vekket Lillesøster og det har vært latter og fjas konstant på stua.

Alle tre skal på skolen i dag, men Lillesøster har tannpleier-time 0915, så hun får fri før det. Blir mye kjøring i dag, da de begynner og slutter på forskjellig tidspunkt.
Postet 03-02-21 kl 08:50 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Strutsen sin avatar
God morgen!

Jeg har plutselig fri i dag. Etter gårsdagen, der svigerfar havnet på sykehuset, så måtte jeg bare koble helt ut fra alt "mas" (ref. jobb). Alt er heldigvis "bra" med svigerfar.
Postet 03-02-21 kl 09:11 av Strutsen Strutsen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så koselig Serafin.
Postet 03-02-21 kl 09:16 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Det har gjort Lillesøster så vannvittig godt å få kjæresten og Bonusgutten i hus, at jeg har ikke ord.
Postet 03-02-21 kl 09:30 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gult nivå på ugndomsskolene.

Skolen til knerten ombestemte seg og har gult nivå allerede fra i dag. Da mister de det store klasserommet med de gode stolene (normalt sett kalt lærerværelset), så de var ikke sikre på om de syntes dette var noen god deal.

Jeg fikk et kjempeoppdrag i går, så i dag må jeg bare komme i gang.
Postet 03-02-21 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret i dag, og burde være effektiv i stedet for å henge her.
Postet 03-02-21 kl 10:26 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har forsovet meg. Bråvåknet for litt siden, jammen flaks at det ikke tar så lang tid å komme seg på jobb for tiden.
Postet 03-02-21 kl 11:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Treg morgen i dag; Herremannen fikk en allergisk reaksjon i går kveld, så da ble det tur på legevakta litt før midnatt. Det gikk heldigvis bra, men trøtt blir man jo.

Jeg har puslet litt med å planlegge timene jeg skal ha i dag, og prøver å finne på noe litt annerledes til fredagstimene i samme klasse. Det går sakte, men jeg har god tid siden jeg er 50 % sykemeldt.
Postet 03-02-21 kl 11:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Vikar-tannpleier så seg visst ikke råd for mutt, vrang unge, så nå blir det ikke tannpleier før vanlig tannpleier er tilbake på slutten av året.

Puss tenner, ring hvis hun har vondt var liksom beskjeden.
Postet 03-02-21 kl 11:56 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er helt hysterisk sliten i dag, det var en kamp å gå den drøye kilometeren til jobb. Skjønner ikke helt hvorfor, men det har vel litt med at to av barna sliter voldsomt. De er av typen som ikke lider i stillhet, for å si det forsiktig. :sigh:
Postet 03-02-21 kl 12:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no