Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Veien til et lettere liv

Bivirkninger av treninga

Et sted i all hemmelighet på et offentlig forum hvor jeg kan skrive ned litt tanker og følge vektnedgangen.
Rangér dette innlegget

Bivirkninger av treninga

Postet 26-02-11 kl 00:22 av Arona

Vel, vekta gikk litt opp, men så ned igjen til 94,5, så jeg står på stedet hvil. Også i så måte når det gjelder å være flink til å begrense det jeg stapper i kjeften... Men men... en dag av gangen. Av og til går det bra, andre dager eier jeg NULL selvdisiplin. Som i dag.

Allikevel; i løpet av siste uka har jeg merket at så og si alle bukser jeg tar på meg sagger, så noe effekt er det nok i hvert fall av treninga. Bivirkningen blir jo dermed at jeg må ut og shoppe nye bukser.

Kommentarer totalt 4

Kommentarer

Gammel
Mams sin avatar
Synes det hørtes ut som en fin bivirkning jeg.
At buksene ikke passer lengre viser jo at det fungerer, MYE bedre å se på det en tallet vekta viser.
Postet 26-02-11 kl 01:35 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
At klærne blir romslige kommer før det vises på vekta ja.. Husker en gang jeg hadde trent hver dag i en uke, samme tall på vekta. Det var nok med på at jeg datt av..

Nå har jeg mer langsiktige mål: sydentur i slutten av juni, jeg veier 10 kg mer enn forrige sydentur. Kostholdet er endret, og jeg har trent 6 ganger i uka de 2 siste ukene. Og så vil jeg gjerne har resultater NÅ!! Men fortsetter som før uansett. Og så tenker jeg litt sånn når jeg vurderer godteriinntak; vil jeg at forestående økt med trening skal bli ødelagt av innhugg med godis? Nei.. Lykke til!
Postet 26-02-11 kl 09:44 av Ine Ine er ikke aktiv
Gammel
Dette høres jo alt i alt kjempebra ut! :jupp:
:heia:
Postet 26-02-11 den 15:52 av
Gammel
kisha sin avatar
Vekta går gjerne opp i begynnelsen. Bare stå på videre. Dette går rette veien.
Postet 26-02-11 kl 22:29 av kisha kisha er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no