Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Didjeridust sin blogg om livet og kjærleik

NSB i mitt hjarta

...kjærleik til
  • musikk
  • litteratur
  • kunst
  • god mat og drykk
  • Moder Jord(kall det gjerne "skaparverket" - i litt vidare forstand)
  • Livet, Universet og Allting
  • min Elskede
Rangér dette innlegget

NSB i mitt hjarta

Postet 12-11-09 kl 10:58 av Didjeridust

Tankane flagrar til ei låt av Arild Nyquist frå plata "Epleslang": "Rock av sted, med NSB" (Spotify-link)

Sitat:
Få fart og flyt
Raskt av sted
Ingen tvil bruk NSB
Vorte mykje togreising sidan i sumar. Snille NSB bringer meg til og frå Austlandet og Min Elskede for nokre få hundrelappar(Minipris, Hurra!) og ein kan la seg frakta effektivt, miljøvenleg, avslappa og med grei beinplass frå A til B(via C) og attende.

Sitat:
Jeg sitter bedag'lig i stolen
og lar meg frakte avsted
mens noen blar i blader
mens andre slumrer i fred
Er fint å kunna overlata forflytninga av sin lekam til kompetente statstilsette og nytta timane det tek(Vil ha lyntog, no!) til litt slumrings, lesing*, musikklytting og filosofering over kor godt livet er.

Sitat:
Omsider er reisen over
omsider er reisen slutt
jeg forlater spenstig toget
med denne solide salutt
Stort sett har dei vore flinke med tider, med unntak av ein 2-timars venting på erstatningsbuss på Holmestrand her tidligare i haust av di dei hadde reve sund køyreleidninga. Men fram kom eg.

* Har fått gjort unna nokre Discworld-bøker undervegs så langt med tilhøyrande humring og spontane latteranfall

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
gnuri sin avatar
Så heldig du er som har et slikt forhold til NSB
Selv har jeg reist 100 mil med tog fra Østlandet og til hjemplassen min alt for mange ganger, så jeg synes knapt det finnes NOE som er kjedeligere enn å ta toget....
Postet 12-11-09 kl 11:03 av gnuri gnuri er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg har reist litt for mye med Østfoldbanen til å dele begeistringen for NSB, men skjønner at utsikten over fjellet kan kompensere for evt ubehag.
Postet 12-11-09 kl 11:31 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
For en fin hyllest!

Jeg er også togfan. Det er en sånn deilig følelse, la toget ta sin tid. Et fristed der jeg kan synke inn i en bok eller bare slappe helt av.
Postet 12-11-09 kl 11:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Inagh sin avatar
Det er fint å kjøre tog!

:savner nattoget til København:
Postet 12-11-09 kl 12:11 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
noen sin avatar
Jeg å kjøre tog. Det er den fineste reisemåten, synes jeg. En gang tok jeg toget alene tre dager i strekk over hele Australia, og det var en utrolig fin tur. Ja til tog!

Ja, også liker jeg bloggen din!
Postet 12-11-09 kl 15:56 av noen noen er ikke aktiv
Gammel
Didjeridust sin avatar
...og her sit ein på toget som er forseinka frå starten av - jaja - vonar dei greier køyra det inn.
Postet 12-11-09 kl 16:20 av Didjeridust Didjeridust er ikke aktiv
Oppdatert 13-11-09 kl 13:48 av Didjeridust (Retta rare teikn grunna innlegg skreve inn frå WAP)
Gammel
Jeg kjører tog 5 dager i uken og nyter det like mye hver dag. Det er så avslappende. Finnes ikke noe bedre enn å slappe av med en bok, strikketøy eller musikk på vei til og fra jobb.
Postet 12-11-09 den 19:04 av
Gammel
Observatøren sin avatar
Eg elskar tog når dei skal ta meg heim, til mammo og pappen, til hytto, på ferie og når eg har fri, og eg elsker å sitje i eit mjukt sete og sjå korleis alt utanfor endrar seg...

Men, den daglege togturen skal du få billig av meg. Spesielt togtturen for nokre veker sidan, då stod eg klar på stasjonen sundag kl 0620, venta på eit tog som skulle ta meg på jobb. Over høyttaleren:
"Tog innstilt på grunn av personalmangel."

Eg forstår at det ikkje er så kjekt å jobbe ein kald søndagsmorgon, men dei som står og venter er ikkje på vei byen for å vindusshoppe....
Postet 12-11-09 kl 19:15 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
 

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no