Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror du på healing?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tror du på healing?
Ja 23 37,70%
Nei 38 62,30%
Deltakere: 61. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 18:00   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på healing?

Forstår ikke hvorfor det er så vanskelig å tro på healing? Vi er alle healere -uten engang å være klar over det.
Når barnet ditt gråter fordi det har slått seg, er lei eller utilpass på en eller annen måte, så kommer det jo til deg for å få trøst. Når det har slått seg, så blåser du på det vonde stedet, holder barnet inntil deg og trøster. Barnet roer seg, og vips! Du har utøvd en mild form for healing.

Overnevnte er bare for å illustrere hva healing egentlig er; overførelse av sympati, kjærlighet og varme. What is there not to believe in?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:11   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du på healing?

Nei...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 20:43   #3
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du på healing?

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Tror du på healing?

Sånne som healer alt fra muskelverk til alvorlige sykdommer på bare noen minutter?
Hvorfor/hvorfor ikke? (sikkert vanskelig å svare på)


Hvis noen har vært borti det, så er det spennende å høre historier også!

Hvis spørsmålet er hvorvidt jeg tror at healing kan finne sted, er svaret ja, men om spørsmålet er hvorvidt jeg ville oppsøkt en healer for å bli "healet" er svaret nei (i de fleste tilfeller hvertfall). Jeg tror det finnes en hel del åndskrefter som jeg bør holde meg unna .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no